سرای محله های غربی تهران نونوار می گردد

۲۱م دیماه ،

شهردار منطقه ۹ تهران از بهبود وضعیت سرای محلات سطح منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: براساس جلسات متعدد با مدیران محلات منطقه ، مشکلات موجود و وضعیت خانه های زیر مجموعه سرای محلات بررسی شد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۹ ، حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تشکیل خانه های ۱۳ گانه سرای محلات ، جلسات متعدد و منظمی با اداره کل آموزشهای شهروندی و مسئولین خانه های سرای محلات ۸ گانه منطقه برگزار شده و بر همین اساس برنامه ریزی مناسب و جامعی صورت گرفته است. 
وی افزود: طرح جهادی بهبود وضعیت سرای محلات از چندی پیش آغاز شده و با حضور کارشناسان این شهرداری در سراها و براساس بازدیدهای انجام شده ، نیازسنجی مورد نظر حاصل و اقداماتی در دستور کار قرار گرفت.
سلطانی تصریح کرد: رسیدگی به سرای محلات و مرتفع کردن مشکلات آنها در جهت توانمند ساختن شهروندان ضروری بوده و با وجود خانه های این سراها می توان از مشارکت کامل شهروندان در برنامه های مختلف و مدیریت شهری بهره برد و پویایی و نشاط را در هر محله ایجاد کرد. 
شهردار منطقه ۹ ادامه داد: افزایش مشارکت مردمی در مدیریت مطلوب و نوین شهری موثر بوده و در این راستا ظرفیت های موجود در محلات شناسایی می گردد.
وی با بیان اینکه تا پایان امسال جشنواره های مختلفی برای شهروندان در سطح منطقه مدنظر قرار گرفته است افزود: جشنواره های مشکات ، سلامت محله ، شمسه ، تسنیم ، شکوفا و اجرای طرح سنجش عدالت می تواند هویت اصلی فرهنگی محلات را حفظ و از تمامی ظرفیت های محلی برای عمران و آبادانی بیشتر این بخش از پایتخت استفاده کند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.