«سربداران»باردیگرازتلویزیون پخش می شود

تاریخ نشر: شنبه ۱۵ مهر   | مشاهده : ۳۰  | سایر خبرهای فرهنگ و هنر
«سربداران»باردیگرازتلویزیون پخش می شود

شبکه آی فیلم قصد دارد سریال قدیمی «سربداران» که مربوط به دهه ی ۶۰ می شد و بازیگرانی چون امین تارخ، علی نصیریان، محمد علی کشاورز و در آن هنرنمایی کردند را از ۱۷ مهر ماه ـ دوشنبه هر شب…

شبکه آی فیلم قصد دارد سریال قدیمی «سربداران» که مربوط به دهه ی ۶۰ می شد و بازیگرانی چون امین تارخ، علی نصیریان، محمد علی کشاورز و در آن هنرنمایی کردند را از ۱۷ مهر ماه ـ دوشنبه هر شب ـ به روی آنتن ببرد.

سریال «سربداران» به کارگردانی محمد علی نجفی و تهیه کنندگی کیهان رهگذر سال ۱۳۶۳ برای پخش از شبکه یک سیما ساخته شد و اکنون شبکه آی فیلم پس از گذشت سال ها از پخش این مجموعه قدیمی قصد دارد از ۱۷ مهر ماه هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه این سریال را پخش کند.

«سربداران» عنوان سریال تاریخی متعلق به سال ۶۳ است که بر اساس قیام سربداران خراسان به رهبری شیخ حسن جوری علیه استیلای مغول به ایران ساخته شد.

امین تارخ، سوسن تسلیمی، علی نصیریان، محمدعلی کشاورز، افسانه بایگان، محمد ابهری، عنایت بخشی، زنده یاد فیروز بهجت محمدی، زنده یاد جمشید لایق، فتحعلی اویسی، آتش تقی پور، حسین محب اهری و … از جمله نقش آفرینان سریال «سربداران» بودند.

به گزارش ایسنا، سریال «سربداران» که از سریال های قدیمی و مطرح دهه ی ۶۰ تلویزیون محسوب می شود، در آن سال ها به سرپرستی گویندگی و مدیریت دوبلاژی علی کسمایی ـ پدر دوبله ایران ـ دوبله شد.

گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی


فرهنگ و هنر
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.