سرخو: هیچ‌ یک از قوا فرصت توسعه کشور را از دست ندهند

یک فعال سیاسی گفت: هیچ یک از قوا نباید حتی یک روز را برای توسعه کشور از دست بدهند. برای تحقق شعار سال به همکاری تمام قوا و سازمان ها نیاز داریم.

محسن سرخو در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با ضرورت انسجام و همدلی میان مجلس و دولت، اظهار کرد: با شکل گیری مجلس جدید و با توجه به شروع کار نمایندگان، پیام مهمی که مقام معظم رهبری در خصوص توجه بیشتر به تولید با نامگذاری سال به نام سال جهش تولید انجام دادند، باید هر چه بیشتر جنبه اجرایی یابد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که پاندمی کرونا در کشور و بر همه جهان تحمیل کرده است، بخصوص اثری که بر شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور ما همسو با دیگر کشورهای جهان گذاشت، باید تاکید کنیم که هر سه قوه باید با نگاه به منافع ملی کشور و برنامه ریزی جدید و بازنگری برنامه های گذشته با سرعت و جدیت در پی کاستن تبعات ناشی از کرونا بر روی اقتصاد و همچنین بهبود شرایط معیشتی خانواده‌ها باشند.

این عضو حزب اسلامی کار گفت: خیلی از ازدواج ها و مناسبت ها به خاطر رعایت فاصله اجتماعی دچار تعویق شده است. این مضوعات باید به شکلی با دنیای پساکرونا تطبیق داده شود. بسیاری از مشاغل لطمه خوردند حتما شکل جدیدی از مشاغل را در جهان  پساکرونا خواهیم داشت؛ چرا که امروز مردم میل زیادی برای خرید مجازی نشان می‌دهند. بانک ها مدتی همکاری های خوبی کردند که الان کمتر شده اما باید دوباره در ارائه خدمت به مردم به وضعیت اوایل شیوع کرونا بازگردند.

وی تصریح کرد: به دلیل رعایت نکات بهداشتی در ایام کرونا، در جهان پساکرونا بهداشت فردی، اجتماعی و خدمات و تولیدات حوزه بهداشت و درمان بهبود پیدا می کند.

سرخو با تاکید بر ضرورت همکاری میان سه قوه در تحقق شعار سال، گفت: لازم است سه قوه با تسهیل قوانین تولیدی، بویژه در مورد ارتقای کیفیت تولیدات و ایجاد بازارهای صادراتی کمک موثری به جهش تولید داشته باشند.

وی در پایان گفت: برای رسیدن به توسعه ما هیچ وقتی را نباید از دست بدهیم و بگوییم این دولت یک سال از عمرش مانده و با دولت بعدی همکاری می کنیم؛ حتی یک روز را هم باید در این کشور غنیمت بشماریم. هر روزی را که از دست دهیم پیش خدا مسئول هستیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.