سرخیو راموس :‌بی برنامه بودیم

۰۵اردیبهشت،

Sergio-Ramos_2829683.jpg

مدافع اسپانیایی رئال مادرید با انتقاد از بی برنامه بودن در بازی برابر دورتموند، ابراز امیدواری کرد در بازی برگشت بتوانند نتیجه بازی رفت را جبران کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال مادرید شب قبل با شکست سنگین ۴ بر یک برابر بورسیادورتموند در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید پس از شکست سنگین تیمش برابر دورتموند گفت: کاملا بی برنامه بودیم. در این دیدار هیچ هدف خاصی نداشتیم از جمله خودم. تاوان بی برنامگی‌مان را دادیم. باید واقع بین باشیم اکنون کار ما برای صعود بسیار سخت شده است اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. آن‌ها کنترل بازی را در اختیار داشتند و کاملا بر ما تسلط داشتند. پیروزی در این دیدار حق دورتموند بود.

مدافع اسپانیایی رئال مادرید دربارهٔ شانس صعود رئال مادرید به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این به خود ما بستگی دارد. اگر خودمان باشیم می توانیم در بازی برگشت به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم. باید بازی رفت با دورتموند از از ابتدا تا انتها بررسی کرد و ایرادات تیم را رفع کرد.

“راموس” در پایان دربارهٔ” روبرت لواندوفسکی” مهاجم دورتموند که در بازی شب قبل توانست چهار گل به ثمر برساند گفت: او بازیکن بزرگی است و همه ما این را می دانستیم او در بازی برابر ما نشان داد چه بازیکن مهمی برای تیمش است.

پس از انتقاد “سرخیو راموس” از بی برنامگی رئال مادرید در بازی برابر دورتموند، “مورینیو” با رد حرف‌های راموس او را بازیکن احساساتی توصیف کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.