سردار جزایری:هنوز هیچ‌یک از دوستان سوریه وارد عرصه نشده‌اند

خبرگزاری آریا – معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: هنوز هیچ‌یک از دوستان سوریه و جبهه بزرگ مقاومت وارد عرصه نشده‌اند و چنانچه این اتفاق روی دهد ضربات قاطعی به جبهه دشمن و بویژه عرب‌های منفور وارد خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری درباره شکست استکبار جهانی در جبهه سوریه، اظهار کرد: جبهه بزرگی از عوامل شیطان بزرگ و کشورهای زبون تحت قیمومیت آمریکا و صهیونیسم جهانی جنگی همه‌جانبه را علیه دولت و ملت سوریه به راه انداختند ولی با حضور قدرتمند مردم، دولت و نیروهای مسلح این کشور توطئه آمریکایی، اروپایی، عرب‌های مرتجع و سایر هم‌پیمانان این جبهه شیطانی با شکستی بزرگ و تاریخی روبرو شد به گونه‌ای که در حال حاضر دشمن جز اقدامات تروریستی و بمب‌گذاری و پروپاگاندای رسانه‌ای، کاری از دستش برنمی‌آید.
رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با بیان اینکه “دشمن قادر به جابجایی نظام در سوریه نیست و مردم این کشور و دوستان آن اجازه چنین کاری را نمی‌دهند”، افزود: آمریکا اگر توانمندی لازم را داشت، مانع سقوط نزدیکترین هم‌پیمانش یعنی رژیم حسنی مبارک می‌شد. بنابراین جای تعجب است که چگونه ارتجاع منطقه همه موجودیت خود را در پای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به قربانگاه برده است.
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به مردم سوریه اظهار کرد: امروزه بیش از گذشته مراقب ترفندهای عملیات روانی و دروغ‌های بزرگ رسانه‌ای جبهه استکبار باشید، چراکه دشمن شکست‌خورده بخش عمده‌ای از توانش را صرف جنگ روانی علیه مردم و دولتمردان سوریه کرده و تلاش دارد از این طریق شکست در جنگ سخت را جبران کند.
وی اضافه کرد: هدف جنگ نرم آمریکا صرفا مردم و دولت سوریه نیست و سایر کشورهای دوست را نیز تحت پوشش دارد. دستگاه دیپلماسی و رسانه‌ای آمریکا با کمک سایر هم‌پیمانانش کوشش دارد از یک طرف شکست و ناکامی خود را پیروزی و از طرف دیگر دولت سوریه را محکوم به نابودی جلوه دهد و بدین وسیله مانع حمایت‌های مردمی و سایرین نسبت به سوریه شود.
جزایری با تاکید بر اینکه “به زودی خاک سوریه از لوث دشمن پاکسازی می‌شود و آنگاه نوبت مقاومت است تا به حساب‌کشی از هریک از دشمنان سوریه بپردازد”، تصریح کرد: اینکه در خبرها آمده است مردم سوریه از دشمنان خود انتقام خواهند گرفت، یک حقیقت است. مردم سوریه به شدت از دولت‌های شرور آمریکا، ترکیه، قطر، عربستان و سایر هم‌پیمانان تروریست‌ها عصبانی و خشمگین هستند.
رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در پایان خطاب به مردم آمریکا و اروپا اظهار کرد: جای تعجب است که مردم این کشورها که در چنگال مشکلات مالی به سر می‌برند چگونه این همه ظلم نسبت به دیگران را تحمل می‌کنند و علیه دولت‌های تروریست و جنگ‌طلب خود اقدام مناسبی انجام نمی‌دهند؟


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.