سردار نقدی: بسیجیان می‌توانند در جنگ نرم قد علم کنند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز در جنگ نرم به سر می‌بریم و بسیجیان با بضاعت خود مقابل آنها می‌توانند قد علم کنند.
سردار نقدی صبح امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره تولیدات فرهنگی ـ هنری سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: بسیج مهد اعجازها بوده و هست و بسیجیان انسان‌هایی بی‌ادعا هستند که همواره حماسه‌های عظیم و جاویدانی خلق کردند.
وی با بیان اینکه “در زمان جنگ بسیاری از کسانی که به عرصه آمدند، حتی آموزش هم ندیده بودند اما بعد سردارهایی شدند که حالا می‌شود به آنها افتخار کرد”، افزود: در میان آن انسانهای ساده، افرادی چون شهید صیاد شیرازی، باکری‌ها، شهید شیرودی و … بودند. آنها حتی شاید خدمت سربازی هم نرفته بودند ولی کاری انجام دادند که در تاریخ به ثبت رسید.
رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به افتتاح جشنواره تولیدات فرهنگی ـ هنری بسیج اظهار کرد: این جشنواره را از صفر آغاز کردیم. این جشنواره هم بی‌ادعا است و به دست کسانی ساخته شده است که در شهرستان‌ها کاری کرده‌اند، کارستان.
نقدی همچنین به اردوهای جهادی بسیج اشاره کرد و گفت: به اردوهای جهادی که رفتیم، دیدیم آنها کارهایی انجام دادند که خیره‌کننده بود. در اصفهان نمایشگاه زندگی حضرت علی(ع) را برپا کردند که هر کسی به دیدن این جشنواره می‌رفت با چشم گریان از آن مکان خارج می‌شد و به نوعی انسان دیگری می‌شد.
وی با بیان اینکه “دوست داریم کارهای فرهنگی و هنری که در بسیج انجام می‌شود، جمع‌آوری و عرضه شود تا مخاطبان تحت تاثیر این استعدادهای نهفته قرار گیرند”، افتاکید کرد: اثرگذاری مستقیم در دستور کار ماست تا هنرمندان در همه سطوح بیایند و از این امکانات بازدید و ما را نقد کنند. قبول دارم که با ایده‌آل‌ها فاصله زیادی داریم اما باید هرساله به سمت تکامل به پیش رویم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره کسب استعدادهاست تا استعدادهایی که در شهرستان‌ها گمنام هستند کشف شود و از توانایی‌هایشان در همه عرصه‌ها بتوان استفاده کرد. در کنار بحث استعدادیابی به هم‌افزایی نیز می‌اندیشیم و دوست داریم کارهایی که عرضه شده است به صورت مطلوب در اختیار مخاطبان قرار بگیرد تا شاهد ارتقاء محصولات در سال‌های آینده باشیم.
نقدی در پایان با اشاره به اینکه می‌توان برای شهرستان‌ها غرفه ایجاد کرد تا شهرستان‌ها ظرفیت‌های خود را نشان دهند، خاطرنشان کرد: آثار ما در جشنواره‌های بین‌المللی می‌تواند جوایز درخشانی را از آن خود کند.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.