سرقت خودروهای مدل بالا با شاکلید

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 سرقت خودروهای مدل بالا با شاکلید

سرقت خودروهای مدل بالا با شاکلید

پرشین خودرو: اعضای باند سارقان حرفه ای که با استفاده از شاکلید خودروهای مدل بالا را سرقت می کردند، در عملیات ضربتی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ممتازنیوز، سرهنگ «گل صباحی» رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: همزمان با افزایش سرقت خودرو به ویژه سرقت خودروهای مدل بالا در مناطقی از شهر تهران، غرب استان تهران و کرج و با توجه به حساسیت موضوع و احتمال اینکه این سرقت ها از سوی اعضای یک باند حرفه ای سارقان خودرو صورت گرفته باشد، شناسایی سارقان در دستور کار اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.
وی در خصوص نحوه شناسایی سارقان گفت: به دلیل افزایش وقوع سرقت خودروهای مدل بالا که ساعات وقوع سرقت آنها و محل های سرقت دارای نقاط مشترکی بود احتمال اینکه سرقتهای مورد نظر از سوی اعضای باند سارقان حرفه ای صورت می پذیرد قوت بیشتری گرفت. ماموران در ادامه با کنترل مجرمان سابقه دار که از زندان آزاد شده بودند و انجام کارهای اطلاعاتی در چندین ماه آدرس یک یک آنها را شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و ضربتی که با حضور شش اکیپ از ماموران اداره مبارزه با سرقت و اطلاعات جنایی پلیس آگاهی صورت گرفت تعداد ۵ نفر از اعضای اصلی باند ظرف مدت ۱۲ ساعت اولیه دستگیر و در محل اختفاء متهمان مقادیری وسایل، لوازم و تجهیزات مسروقه کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: متهمان در بازجویی ها در ابتدا از بیان حقیقت طفره رفتند، اما پس از مواجه با دلایل و مدارک مستند لب به اعتراف گشوده و به سرقت ۲۰ فقره خودروی مدل بالا در سطح شهرستان کرج و حومه اعتراف کردند. سارقان حرفه ای دستگیر شده با استفاده از اتومبیل های مسروقه و در ساعات اولیه شب با پرسه زدن در نقاط خلوت شهر با استفاده از شاه کلید مبادرت به سرقت خودروهای مدل بالا می کردند و خودرو را پس از سرقت به باغی در ملارد منتقل و از آنجا پس از جابجایی پلاک در داخل باغ تحویل مالخران می دادند.
به گزارش مهر، گل صباحی خاطر نشان کرد، پس از دستگیری سارقان مورد نظر مشخص شد که تمامی مالخران و خریداران خودروهای سرقتی در استان های غربی می باشند بنابراین گروهی از ماموران پلیس آگاهی با داشتن نیابت قضایی به شهرستان های غربی اعزام و طی چندین عملیات پلیسی موفق به دستگیری ۷ نفر مالخر و کشف ۲۳ دستگاه خودرو سند نمره شدند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.