سرقت پسر شرور از خانه‌های ویلیایی/ هجوم شبانه با تخریب درب

فروردین ۱۴۰۳

پسر جوانی که با تخریب درب خانه‌های ویلایی، اقدام به سرقت لوازم با ارزش خانه می‌کرد، توسط پلیس تهران در حین سرقت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ درپی چندین مورد سرقت وحشیانه از خانه‌های ویلیایی غرب استان تهران، ماموران عملیات و اطلاعات تهران موظف شدند تا این فرد شرور و تک رو را شناسایی و دستگیر کنند.

با بررسی دوربین‌های امنیتی ماموران توانستند متهم را به نام سیامک که دارای چندین فقره سابقه نزاع و سرقت بود، شناسایی و دستگیر کنند.

ماموران پس از چندین روز فعالیت و به کارگیری از منابع اطلاعاتی دریافتند که متهم در همان شب قصد دستبرد به یک منزل ویلایی در منطقه جنت آباد را دارد. 

  
ماموران عملیات سریعا در محل مستقر شدند و خانه را محاصره کردند، متهم که در منزل در حال سرقت بود از حضور پلیس مطلع شد و از طریق پشت بام اقدام به فرار کرد، ولی ماموران با شلیک تیر متهم را دستگیر نمودند.

گفتنی است که پس از انتقال متهم به مقر در بررسی اولیه ماموران ملاحظه کردند که دو درب خانه تخریب شده است.

همچنین ماموران انتظامی دو میله بزرگ آهنی در وسط خانه کشف شد و خوشبختانه ساکنان منزل در خانه نبودند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. جواهرسنج:

    از خونه من ۳ بار سرقت شد، یک بار در چوبی را شکستن، یک بار قفلهای حفاظ آکاردئونی را از جا قفلیش شکستن و آخر که در ضد سرقت گذاشتم اونم هر دوتا قفلشو شکستن اومدن تو.

    بالاخره دو ماه پیش یک درب ضد دیلم گذاشتم که هیچ قفلی روش نداره و ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داره که خیالمون راحت شد. از همون اول نباید به حرف کسایی که فقط ادعای الکی درباره کیفیت درب و حفاظشون داشتن گوش میکردم و فقط خدا را شکر میکنم وقتی خودمون خونه بودیم دزدا نیومدن.

    خونه من طبقه سومه که فقط دزدان از در ورودی آپارتمان میتونستن وارد بشن و برای همین شرکتی که در ضد دیلم را برام نصب کرد گفت گاوصندوق لازم ندارم ولی کسانی که خونشون جوریه که ممکنه دزدان بتونن از جای دیگه مثل پنجره یا بالکن وارد بشن، یک گاوصندوق ضد دیلم هم که مجهز به قفل ضد زورگیری هستش بگیرن دیگه خیالشون راحت میشه.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.