سرلشکر فیروزآبادی در گذشت مادر سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

فروردین ۱۴۰۳

در پی در گذشت مادر جلیل القدر سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، سرلشکر فیروزآبادی در پیامی این مصیبت را به ایشان تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی ممتاز نیوز، سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی در گذشت والده مکرمه سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

دریافت خبر مصیبت درگذشت بانوی با ایمان و جلیل القدر سرکار حاجیه خانم فاطمه سلیمانی والده مکرمه برادر گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده دلاور و مجاهد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سبب تأثر شد.

برای چنین شخصیت ارجمندی که با تربیت فرزندی برومند و سلحشور در دامن پر مهر و عطوفت خود وی را فرماندهی شجاع برای ملت ایران و یاور محبوب و الگوی بسیاری از حق طلبان و آزادی خواهان گیتی ساخته است؛ رضوان الهی و همنشینی با بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و شفاعت آن حضرت را توسل و استدعا می‌کنیم.

اخلاص مثال زدنی، معنویت سرشار و ارادت ویژه سردار قاسم سلیمانی به اهل بیت عترت و طهارت(ع) که او را به جاذبه و دافعه علوی زینت بخشیده است، مرهون مراقبت و همت تحسین برانگیز آن مادر گرانمایه در پرورش وی در محیطی مملو از عشق به قرآن و عترت اسلام عزیز بوده است که شایسته تکریم و تعظیم با شکوه می‌باشد.

اینجانب ارتحال این بانوی محترمه را به مردم شهید پرور و قدرشناس استان کرمان، بیت معزی- به ویژه سردار عزیز اسلام قاسم سلیمانی- تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای آن بانوی مومنه رحمت، غفران واسعه‌ی الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.