سرمایه بیمه ایران ۱۰ برابر شد

۲۲خردادماه،

مدیر سرمایه‌گذاری بیمه ایران گفت: در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری‌های که شرکت بیمه ایران در املاک و مستغلات داشته توانست سرمایه خود را از ۲۰۰ میلیارد تومان به دو هزار میلیارد تومان افزایش دهد.

فروزش در گفت‌وگو با خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که صنعت بیمه پولی که از حق بیمه‌ها کسب می‌کند باید در سه بخش سپرده گذاری نقدی، سرمایه گذاری در بورس و سرمایه‌گذاری در املاک هزینه کند، گفت: با سپرده‌های نقدی که بیمه‌ها نزد بانک‌ها قرار می‌دهند زمانی که اتفاق‌ای پیش بیاید می‌توانند از این سپرده استفاده کنند.

وی افزود: در بخش سرمایه‌گذاری در بورس و همچنین املاک نیز بیمه‌ها می‌توانند با تصمیم گیری صحیح و به موقع سرمایه شرکت را به خوبی حفظ کرده و آن را افزایش دهند.

مدیر سرمایه‌گذاری بیمه ایران گفت: بر همین اساس ما در بیمه ایران در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری خوبی در بخش املاک داشته‌ایم که سبب شد حجم پول ناشی از فروش خدمات بیمه بسیار افزایش یابد بدون این‌که با تجدید ارزیابی منابع موفق شدیم سال قبل سرمایه بیمه ایران را از ۲۰۰ میلیارد تومان به دو هزار میلیارد تومان افزایش دهیم و در واقع سرمایه این شرکت ۱۰ برابر شد.

فروزش افزود: البته براساس افزایش قیمت‌های صورت گرفته در نظر داریم تا آخر امسال با انجام تجدید ارزیابی این رقم را از دو هزار میلیارد تومان به پنج هزار میلیارد تومان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد که در استان‌های همچون مازندران، بوشهر، شیراز، همدان و بسیاری از شهرهای دیگر ساختمان‌های قدیمی را خریداری، تخریب و نوسازی کرده‌اند که همین امر سبب شده که سود خوبی در این املاک کسب کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.