سرمایه گذاران جهانی در راه تهران

۲۷م دیماه ،

به گزارش نوساز به نقل از ایرنا از روابط عمومی پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در مسکن،انبوه سازی و تکنولوژی های نوین ساختمان این هیات ها علاوه بر بررسی و انعقاد قرارداد با شرکت های ایرانی ،از پیشرفت ها و تکنولوژی های ایران نیز برای توسعه مسکن در کشور خود بهره مند خواهند شد و طی روزهای برگزاری نمایشگاه با مسئولان و مدیران صنعت ساختمان کشور دیدار و گفت و گو خواهند کرد.

روسیه،عراق،ترکیه،سوریه،لبنان،افغانستان،ترکمنستان،بلاروس،ازبکستان،تاجیکستان،گرجستان،چین،مصر،لیبی و قطر از جمله کشورهایی می باشند که در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

این نمایشگاه باهدف ارائه تکنولوژی های نوین ساختمان سازی،گسترش برنامه های سبک سازی،مقاوم سازی و صنعتی سازی،استفاده کامل از فناوری ها و ابزار و قطعات استاندارد،آموزش تکنولوژی های نوین و تبادل تجربیات و تازهترین بافته ها،کمک به توسعه فناوری های نوین صنعت ساختمان،برقراری ارتباط بین بازار عرضه و تقاضا برگزار می گردد.

مدیراجرایی پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در مسکن گفت:این نمایشگاه به عنوان بهترین فرصت برای به روز کردن دانش نوین ساخت و ساز و صنعتی سازی به شمار می رود.

ˈمحمد هادی سیمیˈافزود:در این نمایشگاه علاوه بر ارائه آخرین دستاوردها در این بخش،برخی از ابداعات و اختراعات مخترعان ایرانی در حوزه صنعتی سازی ساختمان به نمایش گذاشته می گردد.

پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در مسکن،انبوه سازی و تکنولوژی های نوین ساختمان از ۲۹ الی دو بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.