سرمایه گذاری ویژه بانک ملی درتوسعه قم

بینا- در نشست مشترک پیریایی استاندار قم با مدیرعامل بانک ملی بر سرمایه گذاری ویژه این بانک در طرح‌های توسعه‌ای قم تاکید کرد.
به گزارش بینا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی با اشاره به تشکیل جلسه مشترک استاندار و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با مدیرعامل بانک ملی کشور در تهران اظهار کرد: در این نشست در خصوص مباحث و موضوعات مهم استان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات بسیار مهمی نیز اتخاذ شد.
استاندار قم موافقت با استمهال بازپرداخت اوراق مشارکت طرح حرم تا جمکران را از مصوبات مهم این نشست عنوان و خاطرنشان کرد: با موافقت مدیرعامل بانک ملی کشور مقرر شد تا مطالبات این بانک با یک سال تأخیر وصول شود.
وی از سرمایه گذاری ویژه بانک ملی در طرح‌های بزرگ توسعه استان قم خبر داد و افزود: در این نشست مسئولان بانک ملی برای مشارکت و سرمایه گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ عمرانی قم از جمله اجرای طرح‌های مشترک با شهرداری در بافت‌های فرسوده شهری اعلام آمادگی کردند.
پیریایی مشارکت بانک ملی در ساماندهی قبرستان نو را یکی دیگر از توافقات مهم این نشست عنوان و تصریح کرد: مقرر شد بانک ملی در بهسازی و نوسازی این مکان، همچنین دو سطحه کردن خیابان امام موسی صدر حد فاصل میدان شهید مطهری به طرف جاده اراک مشارکت داشته باشد.
استاندار قم با قدردانی از حسن همکاری و تعامل مسئولان بانک ملی کشور، ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن این مصوبات شاهد شتاب بیشتری در روند توسعه و عمران استان قم باشیم.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.