سرمربی سلتیک: داور طرفدار یوونتوس بود

۲۵ام بهمن ،

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست تیم های میزبان آغاز شد. در گلاسکو یوونتوس توانست سلتیک را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. سرمربی سلتیک پس از بازی گفت، اوناندیو (داور مسابقه) در این دیدار جانب‌دارانه قضاوت کرد.

نیل لنون گفت: “به نظر من عملکرد داور بسیار ضعیف بود. او نشان داد، کاملا طرفدار یوونتوس است. از قضاوت او ناامید شدم. می‌خواهم از داور مسابقه بپرسم، فوتبال در اسپانیا و ایتالیا با اسکاتلند فرق دارد؟ هر بار بازیکنان ما در محوطه جریمه تعادل خود را از دست می‌دادند، او خیلی راحت از کنار آن می‌گذشت. او حداقل باید دو پنالتی برای ما می‌گرفت.”

سرمربی ۴۱ ساله سلتیک ادامه داد: “مستحق این نتیجه‌ نبودیم. پس از دریافت گل زودهنگام، جریان بازی یک ساعت در دست ما بود تا این که گل دوم را دریافت کردیم. گل‌هایی که بسیار بچگانه بود و روی اشتباه‌های فردی مدافع ما به ثمر رسید.”

لنون دربارهٔ بازی دادن به آمبروس، مدافع نیجریه‌ای که به تازگی از جام ملت‌های آفریقا برگشت و عملکرد بدی داشت گفت: “در بازی دادن به آمبروس دست به خطر زدیم. او در گل اول و سوم حریف عملکرد ضعیفی داشت. با این حال شانس داشتیم، بازی را به تساوی بکشانیم و حتی پیروز شویم. بازیکنان کم‌تجربه و جوانی را در اختیار داریم. آنها می‌توانند از این شکست‌ها درس بگیرند و تجربه کنند.”

سرمربی سلتیک در پایان دربارهٔ شانس تیمش برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا گفت: “برای صعود به معجزه نیاز داریم. این حقیقت تلخ لیگ قهرمانان اروپا است. امشب خیلی از بازیکنان ما تجربه زیادی کسب کردند.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.