سرمربی ابومسلم: جام حذفی اولویت ماست

۲۲م آذر ،

IMG_8514 [1280x768].jpg

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان موفقیت در جام حذفی را اولویت مهم باشگاه در فصل جاری دانست.

هادی برگی‌زر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، با اشاره به بازی روز جمعه تیمش در مقابل پیکان تهران در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال، گفت: دیدار با پیکان تهران را جدی می‌گیریم چون جام حذفی و موفقیت در آن یکی از اولویت‌های باشگاه ابومسلم است.

وی ادامه داد: علاوه بر این به چشم یک دیدار تدارکاتی هم به این بازی نگاه می‌کنیم تا بتوانیم با استفاده از تجربه حاصل از این بازی در ادامه مسابقات لیگ دسته اول نیز موفق باشیم.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال پیکان تهران، عنوان کرد: آن‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و چند روز اخیر نیز استقلال تهران را شکست دادند اما این سبب نمی‌شود که ما در مقابل آن‌ها پیروز نشویم و با تمام توان در این دیدار حضور پیدا خواهیم کرد.

برگی‌زر خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ابومسلم به حمایت هوادارانش نیاز دارد و این نیاز در بازی‌های جام حذفی بیشتر است و امیدوارم هواداران مشهدی روز جمعه در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد ما را تنها نگذارند و ما نیز سعی می‌کنیم با تمام قوا در مقابل این تیم لیگ‌برتری حاضر شده و با آن‌ها بجنگیم.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های فوتبال ابومسلم خراسان و پیکان تهران ساعت ۱۴ روز جمعه در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.