سرمربی اف سی سئول:دیدار سختی مقابل استقلال خواهیم داشت/آنها خوب می باشند اما می خواهیم تاریخ ساز شویم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – فارس نوشت:

سرمربی سئول دیدار با استقلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را سخت عنوان کرد.اف سی سئول روز قبل موفق شد با تک گل دامجانوویچ در دقایق پایانی با نتیجه یک بر صفر الاهلی عربستان را مغلوب کند تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه دو بر یک راهی مرحله نیمه نهایی شود.

چو یونگ سو سرمربی سئول پس از این برتری گفت: از همه بازیکنان به خاطر این پیروزی تشکر می کنم. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا همچنان به جلو حرکت کنیم و بتوانیم تاریخ تازهی را در باشگاه مان بنویسیم.

وی افزود: بسیار خوشحالم که یک تیم قدرتمند از منطقه خاورمیانه را توانستیم مقابل تماشاگران مان مغلوب کنیم. بازیکنان به خوبی دستورات من را اجرا کردند و با پرسینگ مناسب توانستیم نتیجه دلخواه خود را بدست آوریم.

سئول با کسب این برد باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال ایران برود.نماینده ایران موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه سه بر یک بوریرام تایلند را مغلوب کند و باید در دیدار رفت در سئول به مصاف این حریف کره ای برود.

سرمربی سئول دربارهٔ دیدار مقابل استقلال گفت: می دانیم که بازی سختی مقابل استقلال خواهیم داشت. آن ها تیم بسیار خوبی می باشند.

وی خاطر نشان کرد: البته ما هم یک تیم بسیار عالی هستیم که از بازیکنان بین المللی خوبی سود می بریم. ما باید بتوانیم روحیه تیمی خود را حفظ کنیم تا همه چیز به خوبی پیش برود.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.