سرمربی تیم فوتبال المپیک اسپانیا پس از حذف تیمش: همه کار کردیم جز گل زدن

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم المپیک اسپانیا با تقبل دومین باخت متوالی خود در بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن، در کمال ناباوری با حذف زودهنگام مواجه شد و هر نتیجه ای هم که در دیدار سوم گروهی اش کسب کند، نخواهد توانست تا به مرحله حذفی این رقابتها برسد. این درحالی است که بعد از موفقیت های پی در پی تیم ملی اسپانیا در رده های مختلف سنی، همه در انتظار موفقیت شاگردان لوییس میا در المپیک بودند؛ رویایی که با شکست این تیم مقابل هندوراس، نقش برآب شد. سرمربی اسپانیا پس از حذف مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید. 

ارزیابی تان از این شکست چیست؟

تیم ما از نظر سطح فوتبالی فوق العاده بود. هرچند که درنهایت نتوانستیم از موقعیت هایمان خوب بهره ببریم. با توجه به سبک بازی مان و فرصتهایی که داشتیم لیاقت  پیروزی برابر هندوراس را داشتیم . تیم ما برای کسب مدال می جنگید و برای مدال آوردن روانه این رقابتها شده بود. اگر نتیجه ها با ما یاری می کرد، ما به مراحل نهایی می رسیدیم و این ناامیدی تمام و کمالی برای ماست.

این تیم برای رسیدن به مرحله حذفی چه چیزی کم داشت؟

پسرهای ما بازیهایی تماشایی را به اجرا گذاشتند و تنها چیزی که در آن ناکام ماندیم، گلزنی بود. تنها تیمی که می بایست در بازیهایش به پیروزی می رسید، اسپانیا بود.

داور مسابقه با تصمیماتش، در سرنوشت بازی تاثیرگذاشت؟

من احساس می کنم که برخوردی که منجر به زمین خوردن آدریان در دقایق پایانی بازی شد، می بایست یک پنالتی را برای ما به همراه می داشت. به نظر من این برخورد کاملا روشن بود.خطایی که در دقیقه پایانی بازی روی رودریگو انجام شد هم همین طور.

مقایسه دائمی تیم المپیک با تیم اصلی اسپانیا، ممکن است به تیمتان آسیب رسانده باشد؟

این فشار زیادی به تیم ما می آورد ولی به نظر من بازیکنانی در این سطح بالا، می دانند که چطور باید در این شرایط واکنش نشان دهند و نباید از این مورد به عنوان یک بهانه استفاده کنیم.

ممکن است برنامه ریزی ها هم یکی از عوامل ناکامی تیم المپیک اسپانیا بوده باشد؟

شاید تمرین ما کم بود؛ ولی شرایط فوتبال اسپانیا، چنین برنامه ای برای ما تنظیم کرده بود.

 ۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.