سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران: ملی پوشان پتانسیل بالایی دارند

‘هادی رضایی’ سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم پر افتخار گفت: تمرینات خوبی را در ‘مرکز ژیمناستیک لندن’ پشت سرگذاشته و در دو دیدار دوستانه اخیر برابر مصر و آلمان هم ملی پوشان نشان دادند که پتانسیل و اعتماد به نفس بالایی دارند.

وی درباره همگروه شدن تیم ایران با تیم بوسنی و هرزگوین، اظهارداشت: تیمی که داعیه قهرمانی داشته باشد نباید از هیچ حریفی بترسد. هرچند که بوسنی تیم قابل احترام و قدرتمندی است اما ما با شرایط این حریف کاملا آشنا هستیم و برای مقابله با آن، تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده ایم.

رضایی درباره دیدار پنجشنبه شب تیم ملی کشورمان در مقابل رواندا گفت: رواندا حریف آسانی است و به نظر نمی رسد مشکل خاصی در مقابل این تیم داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: از برزیل و چین، دیگر حریفان کشورمان نیز آشنایی خوبی داریم و با توجه به انگیزه بالای ملی پوشان، تصور می کنم با مشکل خاصی مواجه نشویم، هرچند که به یکایک بازیکنان گوشزد کرده ایم که اصلا دچار غرور کاذب نشوند و حریفان را دست کم نگیرند.

رضایی در پایان گفت: جا دارد از یکایک اعضای کادر فنی که در آمادگی تیم ملی کشورمان اهتمام کرده و مرارت کشیده اند، قدردانی کنم. امیدوارم تمامی این تلاشها، موثر واقع شود و ما بتوانیم در لندن بر سکوی قهرمانی بایستیم و سرود پر افتخار کشورمان را طنین انداز کنیم.

گفتنی است رقابت های والیبال نشسته بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن، با حضور ۱۰ تیم برگزار می شود که تیم های انگلیس، مصر، روسیه، آلمان و مراکش در گروه یک و بوسنی، برزیل، رواندا، چین و ایران در گروه دوم قرار گرفته اند.

اروپام**۱۵۹۲**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۷۵۹۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.