سرمربی تیم والیبال پیکان: پیش‌بینی‌ام درست از آب درآمد

۱۵ام بهمن ،

1200-7.jpg

سرمربی تیم والیبال پیکان بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل نوین کشاورز گفت: اگرچه نمایش مورد نظرم را ارائه نکردیم اما نتیجه بد نبود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیمان اکبری اظهار کرد: پیش‌بینی بازی سختی را مقابل نوین کشاورز می‌کردم. همین اتفاق هم افتاد. نتایج ست‌ها نشان می‌دهد که کار دشواری داشتیم و با اختلاف کمی پیروزی شدیم.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم که صدرنشینی خود را در این مرحله از لیگ حفظ کنیم. به خاطر اینکه می‌خواهیم در مرحله پلی‌آف به عنوان صدرنشین به مصاف تیم چهارم برویم. البته فرقی نمی‌کند کدام تیم چهارم شود.

اکبری تاکید کرد: بازی آسانی مقابل نوین کشاورز نداشتیم در هر ست تنها با اختلاف ۲ امتیاز برنده شدیم. به کادر فنی تیم نوین کشاورز تبریک می‌گویم. انصافا بازی حساس و خوبی انجام دادند.

وی با اشاره به صحبت‌های “ربادنگو” در مورد نمایش حرفه‌ای پیکان گفت: این نظر شخصی “ربادنگو”(مشاور ایتالیایی فدراسیون والیبال) است. اما ای کاش یک سری از بازی‌های دیگر ما را در لیگ از نزدیک می‌دید. در بازی با نوین کشاورز بسیار آن نمایش را که خودم می‌خواستم ارائه نکردیم ولی خب در مجموع بد نبود که سه امتیاز بازی را گرفتیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.