سرمربی تیم ووشو نفت: در روز فینال مصدومان و بیماران بسیاری داشتیم

۲۶م اسفند ،

تیم ووشوی نفت تهران پس از پنج سال قهرمانی پیاپی در لیگ برتر امسال قهرمان نشد و جای خود را به پرشین داد و در جای دوم ایستاد.

محمدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ما در سال‌های قبل پنج بار قهرمان شده بودیم و تلاشمان این بود که امسال هم قهرمان شویم، اما نشد. به دنبال بهانه جویی نیستم، ولی اگر همه ووشوکاران خود را در اختیار داشتیم و مصدومیت‌ها گریبان تیم ما را نمی‌گرفت قهرمان می شدیم.

وی افزود: به تیم حریف تبریک می گویم. آنها زحمت کشیدند و با توجه به این که نفرات خوب بسیاری را در اختیار داشتند توانستند قهرمان شوند. باز هم می گویم تیم ما مصدومان بسیاری داشت که اگر آنها نبودند و شرایط همه بازیکنان ما خوب بود، نتیجه‌ چیز دیگری می‌شد.

سرمربی ووشو نفت تهران با اشاره به این که قهرمانی یک تیم دیگر در لیگ برتر در نهایت به سود ووشوی ایران است، یادآور شد: از این که تیم دیگری قهرمان شده و نفت قهرمان نشده ناراحتم، اما از این بابت خوشحالم که همه این مبارزات در نهایت به ووشوی ایران کمک می‌کند. ما سعی خود را کردیم، اما در روزی که مصدومان و بیماران بسیاری داشتیم بازی را واگذار کردیم.

ششمین دوره لیگ برتر ووشو با قهرمانی تیم پرشین و نایب قهرمانی تیم نفت به پایان رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.