سرمربی خارجی پشت نتیجهم پنهان می گردد /استرسی برای مسابقات آسیایی ندارم

جمعه ۱۹م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

عضو تیم ملی تیر اندازی کشورمان ضمن تاکید بر تمرینات با امکانات گفت: مربی خارجی پشت نتیجه خوب من همیشه پنهان می گردد.

ابراهیم برخورداری تیرانداز کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات آسیایی چین تنها در رشته ی سلاح های بادی انجام می گیرد و به همین سبب تیراندازان با استرس کمتری در این مسابقات حضور می یابند زیرا سالنهای تیراندازی سلاح های بادی در جهان از کیفیت بالایی برخوردار است و تیراندازان تمرینات خوبی را انجام می دهند از سوی دیگر  به سبب   اینکه مسابقات فقط در رشته ی سلاح های بادی است پس این بار با مشکل کمبودفشنگ روبه رو نمی باشدیم و بدون نگرانی می توانیم از امکانات استفاده کنیم.
 وی افزود:  تنها موردی که با آن روبرو ایم این است که آیا فدراسیون توانایی برگزاری اردوی یک سره را تا آغاز مسابقات را دارد یانه؟
 هزینه ی تعذیه حقوق تیراندازان برپایی این اردو را زیر سوال برده زیرا فدراسیون به تازگی از پرداخت جوایز مسابقات جایزه بزرگ فارغ شده و برپایی اردوی  ر شرایط بی پولی  فدراسیون کار سختی خواهد بود.

 برخورداری در ادامه بیان نمود:  برگزاری مسابقات جایزه بزرگ پیش از مسابقات آسیایی کار درستی نبود و سبب شد ۶۰ هزار دلار از منابع مالی فدراسیون تیراندازی کسر شود در حالیکه شرکت در این مسابقات نیز تیراندازان را در حضور  بهتر درچین  یار ی نمی کند.
 
مربی پشت نتیجه خوب من خود را پنهان می نمود

 ابراهیم برخورداری در خصوص  سبب عدم حضورش در مسابقات جایزه بزرگ  گفت:  دلایل مختلفی برای عدم حضورم در مسابقات جایزه بزرگ داشتم که در نهایت سبب شد در مسابقات شرکت نکنم حق طبیعی من بود که در صورت تمایل نداشتن در مسابقات شرکت نگاه کنم و من از این حق استفاده  نمودم این اولین سبب غیبتم در مسابقات بود از طرف دیگر نتیجه خوبی که در جریان مسابقات کسب می نمودم سبب می شد بسیاری از کم کاریها دیده نشد و تصمیم گرفتم در مسابقات نباشم تا مشخص شود ضعف هایمان در تپانچه بر عهده چه کسی است گمان می نمودم مربی خارجی تیم کم کاریهای خود را  با نتیجه خوب من پنهان می نمود در جریان مسابقات نیز شاهد بودیم که حتی یکی از ملی پوشان رشته ی تپانچه نتوانستند بر سکوهای برتر این رقابت ها باشند.
اما آخرین سبب برای حضور نداشتن در مسابات جایزه بزرگ این بود که فکر نمی نمودم برگزاری این رقابت ها این وهله وقتی مناسب باشد در حال حاضر هم از حضور نداشتن در مسابقات پشیمان نمی باشدم زیرا مطمئنم نمی باشد به تیراندازان دیگر فرصت مهمی را از دست ندادم.

 وی درپایان خاطر نشان نمود: با توجه به امکانات خوبی که در دسترس است امیدوارم در مسابقات آسیایی چین نتیجه قابل قبولی  بدست آوردیم و تیراندازان ایران در عرصه های جهانی نیز  ارتقا یابد.

گفتنی است:  مسابقات آسیایی چین چهارمین دور مسابقات قهرمانی آسیا تیراندازی در رشته ی سلاح بادی است کشورهای آسیایی با تیراندازان برتر خود در این رقابت ها حضور می یابد تیراندازان ایرانی نیز برای  رویارویی با رقبای خود در این رقابت ها حضور دارند.
 در کاروان تیراندازان ایران ۱۸ نماینده در رشته ی تپانچه بادی به همراه  سرمربی و سه مربی ایرانی و در رشته ی تفنگ بادی نیز ۱۸  نماینده  به  همراه سرمربی  و مربی های ایرانی خود در رقابت ها حضور  می یابند اما اعلام اسامی  تیراندازان ملی پوش ایران به تاریخ ۱۰  آذر ماه موکول شده است./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.