سرمربی سایپا البرز: گل زدن به الومینیم هرمزگان سخت است

‘مجتبی تقوی’ عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتبال آلومینیوم در پنج دیدار گذشته خود تنها سه گل دریافت کرده است که این آمار نشان می دهد در بازی فردا کار سختی در باز کردن دروازه این تیم داریم.

وی اظهار داشت: در پنج بازی گدشته تیم فوتبال سایپا نیز روند رو به رشدی داشته و امیدوارم این مهم در دیدار فردا نیز ادامه یابد.

تقوی گفت: همدلی و هماهنگی بین کادر فنی و بازیکنان یکی از مهمترین عوامل ایجاد و تداوم روند موفقیت در سایپا است که تلاش می کنیم با کمک بازیکنان با تجربه ضمن انتقال برنامه‌های تاکتیکی به بازیکنان ، این همدلی و رفاقت را نیز حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ‌جدول رده‌بندی لیگ برتر در این هفته‌ها واقعی نیست و در آینده تیم‌ها در این جدول جابجا خواهند شد، تمرکز ما روی تیم و انجام برنامه های تاکتیکی برای ادامه لیگ است و توجهی به جدول نداریم.

سرمربی سایپا در ادامه با انتقاد از نتیجه‌گرایی که در باشگاه ها حاکم است ، گفت: نباید مربیان را با نتایج آنها سنجید، چرا که این نگاه بی توجهی به نیاز تیم ملی فوتبال است.

وی ادامه داد: نیاز فوتبال ملی تربیت و آموزش بازیکنان جوان، خلاق و با مهارت بالاست و سایپا از معدود باشگاه‌هایی است که براساس استراتژی این گروه خودروسازی بزرگ در خدمت تیم ملی است و بازیکنان زیادی در این باشگاه پروش یافته‌اند.

دیدار دو تیم در هفته ششم لیگ برتر عصر فردا در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.

۷۴۲۲/۱۰۲۷ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۷۵۲۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.