سرمربی کره جنوبی: مسئولیت شکست تیم را می پذیریم

۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱ iبه نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

پس از چهارمی نوجوانان کره ای در مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا؛

سرمربی تیم والیبال نوجوانان کره جنوبی گفت: مسئولیت شکست تیم کره در برابر ژاپن را می پذیریم و باید iبهتر از این بازیکنان را هدایت می نمودم.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ “گیم یونگ ایل” در نشست خبری بعد از بازی با ژاپن گفت: بازیکنان ژاپن انگیزه بیشتری برای پیروزی داشتند. آنان بسیار قدرتمند بودند و تا آخر ثانیه ها از تلاش دست برنداشتند.وی تصریح نمود: بازیکنان ما در ست های دوم و چهارم تلاش خوبی داشتند و نتیجه گرفتند اما در سایر ست ها مغلوب ژاپن شدند.

 سرمربی تیم والبیال نوجوانان کره در ادامه افزود: کره باید iبه دنبال یک بازیکن باشد که در نین شرایط حساس iبه کمک تیم بیاید امروز این گونه بازیکن را نداشتیم. نقطه ضعف کره در بازی امروز نداشتن انگیزه جنگندگی بود.

وی در ادامه iبه پیشرفت والیبال دانش آموزی و نوجوانان ایران اشاره نمود و گفت: ایران علاوه بر والیبال بزرگسالان در نوجوانان نیز پیشرفت خوبی داشته است. من iبه عنوان یک معلم والیبال دانش آموزی باید فدراسیون والیبال ایران تبریک بگویم و iبه فدراسیون کره هم پیشنهاد توجه بیشتر iبه والیبال مدارس را خواهم داد.

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان کره نیز در این نشست مطبوعاتی گفت: بازیکنان چین و ایران قدهای بلندی دارند و بازیکنان کره از حضور در این تورنمنت اموختند که باید قدرت بدنی خود را افزایش دهند تا در برابر بازیکنان قد بلند استقامت بیشتری در بازی داشته باشند.

سرمربی ژاپن: دفاع خوب نقطه قوت تیم ما بود
در ادامه این نشست سرمربی تیم والیبال نوجوانان ژاپن با بیان اینکه نقطه قوت تیم ما دفاع عالی بود، گفت: در بازی برابر کره جنوبی دفاع خوبی داشتیم اما دریافت ها ضعیف بود.
“هوندا هیروشی” افزود: کره ها در کارهای دفاعی امروز خوب بود. اسپکرهای ما نیز عالی کار نمودند.

وی با بیان اینکه بازیکن شماره ۲ دو تیم کره و ژاپن iبهترین بازیکنان دیدار ما بودند، گفت: تجربه ست پنجم دیروز iبه کمک ما آمد و در این ست بازی را شل نگرفتیم تا پیروز میدان شدیم.

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ژاپن نیز در این نشست گفت: حضور در این رقابت ها تجربه بسیار خوبی برایم داشت. یاد گرفتیم اگر یکدل و هماهنگ باشیم بازی های iبهتری انجام می دهیم. ما بازیکن ملی هستیم و در برابر نام کشور بر روی پیراهنمان مسئولیت داریم تا همه تلاش خود را برای افتخارآفرینی انجام دهیم.
تیم والیبال نوجوانان ژاپن با شکست کره در دیدار رده بندی جام نهم، مدال برنز نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا را از آن خود نمودند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.