سرنوشت رژیم صهیونیستی در دست ملت‌های منطقه است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد جبرئیل دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین صبح امروز یکشنبه با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تحولات منطقه، بیداری اسلامی را فرصتی برای محور مقاومت و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی دانست و افزود: با وقوع خیزش های مردمی در منطقه و سقوط پی در پی رژیم های دیکتاتوری به ویژه سقوط مبارک در مصر، رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین وضعیت خویش قرار گرفته است.

سعید جلیلی با اشاره به حمایت های مستمر سیاسی و رسانه ای و نیز کمک های گسترده اقتصادی و نظامی برخی قدرت ها از رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: بیداری اسلامی نشان داد که سرنوشت رژیم صهیونیستی در دست ملت های منطقه است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به این که حامیان دیروز رژیم صهیونیستی در جنگ های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه، امروز نیز علیه نمادها و روندهای مقاومت جبهه گیری کرده و ظرفیت ها و امکاناتی را که باید علیه رژیم صهیونیستی به کار گرفته شود در مسیر تامین خواسته های آمریکا و رژیم اشغال گر قدس می کنند، تاکید کرد: هر چند دشمنان و مخالفان محور مقاومت تمام تلاش خود را برای نجات رژیم صهیونیستی از این ضعف راهبردی بسیج کرده اند، اما قطعا آنها در این مسیر موفق نخواهند شد.

در این دیدار احمد جبرئیل دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم با اشاره به نگرانی رژیم صهیونیستی از تجمیع ظرفیتهای جهان اسلام گفت: فشارهای برخی قدرت ها علیه قدرت جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده آن است که تحولات منطقه و گسترش دامنه بیداری اسلامی توانمندهای جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی را افزایش داده است.

دبیر کل جبهه خلق برای ازادی فلسطین با اشاره به کمک های مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران به جریان مقاومت فلسطین تصریح کرد: ایران امید استراتژیک ملت فلسطین است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.