سرپرست انجمن دراگون بوت: تیم ملی به ایتالیا سفر می کند

سرپرست انجمن دراگون بوت با کذب خواندن شایعه تعلیق سفر تیم ملی به مسابقات جهانی ایتالیا گفت: دراگون بوت ایران برای حضور در این رقابتها مشکلی ندارد .

به گزارش سرویس ورزشی برنا “محمد کنی” افزود: شایعات تازه، ساخته و پرداخته بعضی از افراد است که بنا دارند جو سازی کنند، در حالیکه تیم ملی دراگون بوت کشورمان برای حضور در رقابتهای جهانی ایتالیا مشکلی ندارد.

وی گفت: برکناری رییس فدراسیون قایقرانی ربطی به حضور یا عدم حضور تیم ملی دراگون بوت ایران به ایتالیا ندارد و ما به جو سازی های اخیر بی توجه هستیم.

متاسفانه برخی ها که به مسائل آشنایی ندارند در پی ایجاد تنش بودند و بحث تعلیق حضور تیم ملی دراگون بوت در مسابقات جهانی ایتالیارا مطرح می کردند.

کنی در ادامه گفت: دراگون بوت یک انجمن مستقل است و نوع فعالیت آن در کشورمان اصلا ربطی به فدراسیون قایقرانی ندارد. ما یکی از شاخه های فدراسیون انجمنهای ورزشی هستیم که اتفاقا از سوی “محمد علیپور” حمایت می شویم.
 
وی اضافه کرد: بتازگی در پاسخ به نامه فدراسیون جهانی قایقرانی که رشته دراگون بوت یکی از زیر شاخه های آن است، موارد یاد شده را ارایه دادیم و اکنون منتظر ارسال دعوت نامه هستیم.

وی افزود: اردوی تیم ملی دراگون بوت آقایان از اول تیر ماه در تهران و تمرینات آماده سازی خانم ها از ۲۷ خرداد در انزلی آغاز می شود و ما تلاش داریم هم در مسابقات جهانی میلان و هم در رقابتهای آسیایی کره جنوبی که به ترتیب اوایل و اواخر شهریورماه امسال برگزار می شود، حضوری فعال داشته باشیم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.