سرپرست بانک کارآفرین تعیین شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

با تصویب هیات مدیره بانک کارآفرین، فضل اله معظمی به عنوان نماینده هیات مدیره برای تصدی وظایف و مسئولیت های مدیر عامل بانک کارآفرین تا زمان انتخاب مدیر عامل تازه، منصوب شد

خبراقتصادی:علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین طی حکمی و با استناد به پانصد و شست و سومین جلسه هیات مدیره بانک مورخ پنجم شهریورماه و بنا به مفاد ماده اساسنامه بانک، فضل اله معظمی را به عنوان نماینده هیات مدیره جهت تصدی وظایف و مسئولیت های مدیر عامل بانک کارآفرین تا زمان انتخاب مدیر عامل تازه منصوب کرده است.

گفتنی است که فضل اله معظمی هم اکنون عضو هیات مدیره بانک کارآفرین است و معاونت امور سرمایه گذاری بانک مذکور را برعهده دارد.

متن حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای فضل اله معظمی

با سلام؛

به سبب این حکم، به استناد پانصد و شصت و سومین جلسه هیات مدیره مورخ ۰۵/۰۶/ و بنا بر مفاد ماده ۴۳ اساسنامه بانک، جنابعالی به عنوان نماینده هیات مدیره جهت تصدی وظایف و مسئولیتهای مدیرعامل بانک تا زمان انتخاب مدیرعامل تازه، منصوب می شوید.

از خداوند سبحان توفیقات جنابعالی را در اداره مطلوب و شایسته بانک مسئلت نموده و در راستای تعالی و پیشرفت بانک از کلیه معاونین، مدیران، روساء و همکاران محترم بانک انتظار دارد نسبت به تداوم همکاری صمیمانه با جنابعالی اهتمام ویژه مبذول دارند.

علی اشرف افخمی

رئیس هیات مدیره


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.