سرپرست تیم ذوب آهن: کاسترو به تیمی در ژاپن ملحق شده است

‘محسن کرباسی ‘ روز یکشنبه به ایرنا افزود : کادر فنی تیم ذوب آهن با رفتن کاسترو ، سه گزینه برای خط حمله این تیم در نظر دارند که از آنان در اردوی ترکیه آزمایش به عمل خواهد آمد.

وی اظهارداشت:این بازیکنان اهل مقدونیه و کرواسی هستند که به ترکیه سفر کرده و در تمرینات این تیم شرکت خواهند کرد و کادر فنی از میان آنان یکی را برخواهد گزید.

وی در باره دیدار تدارکاتی این تیم مقابل قره باغ جمهوری آذربایجان که به برتری یک برصفر تیم آذری منجر شد، گفت : نتیجه دیدارهای تدارکاتی مهم نیست ، کادر فنی تیم ذوب آهن اصفهان در این دیدارها در پی ایجاد هماهنگی بین بازیکنان این تیم بوده و از بازیکنان بسیاری در این دیدار استفاده کردند.

کرباسی بااشاره به بازیکنانی که تیم ذوب آهن اصفهان رادراین فصل ترک کرده اند، گفت : هدف اصلی کادر فنی، ایجادهماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیم این تیم است، ضمن آنکه بازیکنان جوان را نیز مورد آزمایش قرار می دهد.

وی به دیدار روزسه شنبه این تیم مقابل تیمکاستانزا رومانی اشاره کرد و گفت : این دیدار نیز در راستای آمادگی بازیکنان تیم ذوب آهن اصفهان صورت می گیرد و برد و باخت در آن از اهمیت چندانی برخوردار نیست.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که خود را برای شرکت در فصل آینده لیگ فوتبال باشگاههای برتر ایران آماده می کند، اردوی آمادگی خود را از هفته گذشته در منطقه گل باشی در نزدیکی آنکارا دایر کرده است.

خاورم **۲۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۸۷۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.