سرپرست تیم فوتبال سپاهان: پیگیر شکایت از ‘سزار’ هستیم

به گزارش ایرنا، ‘رسول خوروش’ عصر چهارشنبه در کنفرانس خبری، اظهار داشت: ‘برونو کوریا سزار’ با تیم فوتبال ‘النصر’ امارات عربی متحده قرارداد بسته است .

وی افزود: باشگاه اماراتی عنوان کرده است همچنان منتظر اخذ اسناد و مدارک مربوط از ‘کلورادو’ برزیل، باشگاه سابق این بازیکن است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به انجام مکاتبه این باشگاه با باشگاه ‘کلورادو’ برزیل پیرامون قرارداد ‘سزار ‘ اظهار داشت: باشگاه برزیلی شب گذشته از طریق پست الکترونیکی موضوعاتی را مطرح کرده است که بسیار خنده دار است.

وی افزود: این باشگاه در نامه خود نگرانی ‘سزار’ برای حمله احتمالی آمریکا و انگلیس به ایران، همچنین جدایی ‘جانواریو’ از سپاهان و نداشتن همزبان در تیم را از جمله دلایل تمایل ‘سزار’ برای جدایی از سپاهان بیان کرده است.

خوروش گفت: باشگاه ‘کلورادو’ در این خصوص پیشنهاد داده تا باشگاه سپاهان با دریافت مبلغی، رضایت نامه ‘سزار’ را صادر کند بنابر این دو راه در پیش داریم یا شکایت خود را ادامه دهیم و اجازه ندهیم سزار به تیم النصر انتقال یابد یا اینکه مبلغی را دریافت و رضایت نامه وی را صادر کنیم.

وی افزود: تصمیم گیری در این خصوص بر عهده باشگاه است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره جذب ‘ محمدرضا خلعتبری’ بازیکن ایرانی فصل گذشته تیم الوصل نیز گفت: یکماه قبل با این بازیکن در امارات عربی متحده به توافق رسیدم و روز گذشته با او قرارداد بستیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان از خلتعبری به عنوان بازیکن پرتلاش نام برد و افزود: قابلیت های فنی و تلاش او موجب شده تا این بازیکن در گذشته فشارهای روحی زیادی را تحمل کند و همین موضوع حاشیه هایی را برای وی بوجود آورد.

وی تصریح کرد: خلعتبری زیر نظر ‘مارادونا’ تجربه اندوزی کرده است و تجربیات او می تواند به سپاهان کمک کند و ما سعی می کنیم با دور کردن حاشیه ها از این بازیکن، او را برای بازی در سپاهان در شرایط خوبی قرار دهیم.

۷۱۳۲/۶۰۷/۵۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۵۳۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.