سرپرست تیم والیبال نشسته ایران: بوسنی بهتر از ما از فرصت ها استفاده کرد

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ˈعلی کشفیاˈ که پس از شکست ۱- ۳ تیم والیبال نشسته ایران در مقابل بوسنی با خبرنگاران گفت و گو می کرد، افزود: من بارها گفته بودم که تیم بوسنی تیمی خوب و قابل احترام است. از نظر فنی، والیبالیست های بوسنیایی امشب انسجام تیمی بهتری نسبت به ما داشتند.

وی اظهارداشت: متاسفانه ما در بازی فینال از هماهنگی لازم تیمی برخوردار نبودیم.

ˈکشفیاˈ در مورد پیروزی ایران بر بوسنی در مرحله مقدماتی بازیهای پارالمپیک در هفته گذشته، گفت: ما در بازی قبلی با بوسنی، بسیار بهتر از بازی فینال ظاهر شدیم و امشب نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم.

تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران شنبه شب در مسابقه فینال بازی های پارالمپیک لندن با قبول شکست ۱- ۳ در مقابل بوسنی و هرزگوین، به مدال نقره این بازی ها بسنده کرد.

والیبالیست های کشورمان گیم اول این مسابقه را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود پایان دادند، ولی در گیم های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۱ – ۲۵، ۲۲ – ۲۵ و ۱۵- ۲۵ شکست خوردند.

تیم کشورمان که هفته گذشته و در دور مقدماتی بازی ها، تیم بوسنی را با حساب ۳ بر ۱ شکسته داده بود، در مسابقه امشب نتوانست در حد و اندازه های خود بازی کند و نسبت به بازی های قبلی پر اشتباه و ناهماهنگ ظاهر شد.

سرپرست تیم ایران در این باره گفت: ما باید گیم دوم بازی را می بردیم چرا که این گیم در نتیجه نهایی بازی بسیار تاثیر گذار بود… وقتی گیم دوم را باختیم تیم بوسنی روحیه مضاعفی گرفت و کاملا بر روند بازی مسلط شد.

وی افزود: واقعیت این است که هم تیم بوسنی در این بازی خیلی خوب بود و هم ما بد بازی کردیم.

ˈکشفیاˈ در پاسخ به سوالی درباره داوری مسابقه اظهارداشت: داوری اصلا در باخت تیم ما موثر نبود، هرچند که اشتباهاتی را نیز در طول بازی از تیم داوری شاهد بودیم.

ˈمن به توانایی های تیم بوسنی و هرزگوین احترام می گذارم و کسب مدال طلا را به اعضای این تیم تبریک می گویم.ˈ

وی گفت: تیم بوسنی نقاط ضعف ما را به خوبی شناسایی کرده بود… ویژگی ورزش قهرمانی و حرفه ای همین است؛ اگر از فرصت ها خوب استفاده کنی برنده می شوی و در غیر این صورت بازنده ای.

سرپرست تیم ایران افزود: ما در بازی فینال نتوانستیم از فرصت ها بخوبی استفاده کنیم و در مجموع امشب، شب ما نبود.

تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران با پنج قهرمانی و یک نایب قهرمانی در دوره های گذشته بازیهای پارالمپیک، امید اول کسب مدال طلا در بازیهای لندن به شمار می رفت و به همین دلیل شکست این تیم در مقابل بوسنی باعث شگفتی اکثر کارشناسان شد.

اروپام**۱۵۹۲**۳۴۵

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.