سرپرست سازمان لیگ فوتبال: ‌به احتمال فراوان جام حذفی برگزار می شود

‘غلامرضا بهروان’ روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا درخصوص اینکه آیا قرار است تکلیف برگزاری جام حذفی در فصل جدید در جلسه هفته آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شود، گفت: اگر قرار باشد در این جلسه درخصوص جام حذفی فوتبال ایران تصمیم گیری شود، بهتر است این مسابقات را برگزار کنیم.

وی گفت: اعلام می کنم که به احتمال فراوان این مسابقات برخلاف تصمیم گیری های قبلی در فصل جدید برگزار خواهد شد.

بهروان در خصوص درخواست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای عدم برگزاری مسابقات لیگ در ماه رمضان اظهار داشت: دوستان مطمئن باشند ما نه تنها مسائل شرعی را رعایت می کنیم ، بلکه سعی می کنیم مسائل فرهنگی را نیز ترویج کنیم.

سرپرست سازمان لیگ درخصوص فصل نقل و انتقالات گفت: امروز فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به پایان خواهد رسید و متاسفانه بعضی تیم ها هنوز مدارک خود را تحویل نداده اند.

وی تاکید کرد: تحویل دادن مدارک در روز پایانی تنها کار ما را دوچندان می کند و همه باید بسیج شویم تا کارها به دقایق پایانی موکول نشود.

بهروان درخصوص وضعیت باشگاه هایی که بدهی دارند، گفت: دراین خصوص جلسه ای با ‘مهدی محمد نبی’ ، ‘علی کاظمی’ و ‘حسن زاده’ برگزار کردیم و قرار شد باشگاه هایی که بدهی های خود را پرداخت نکرده باشند، با کسر امتیاز روبه رو شوند.

وی ادامه داد:این کسر امتیاز برای هر باشگاه، متفاوت و به میزان بدهی های آنها مرتبط خواهد بود.

سرپرست سازمان لیگ گفت: منظور فدراسیون فوتبال از بدهی باشگاه ها مربوط به پرونده هایی است که آرای قطعی آنها صادر شده است.

بهروان درمورد اینکه آیا همچنان بدهی باشگاه ها به وسیله پول های متعلق به آنها مانند حق پخش تلویزیونی پرداخت می شود،خاطرنشان کرد: این کار همچنان از سوی سازمان لیگ صورت میگیرد اما متاسفانه بدهی بعضی باشگاه ها تا حدی بالاست که به این شکل سالها طول میکشد تا آنها پاک شود.

وی درمورد مشکل باشگاه راه آهن برای ثبت قرارداد با بازیکنانش گفت: مشکل این باشگاه برطرف شده و می تواند قرارداد بازیکنان خود را به ثبت برساند.

بهروان در باره انتقال باشگاه راه اهن به فراز قشم گفت: این کار تاکنون به ما گزارش نشده است و بدون موافقت لیگ امکان انجام آن نیست .

وی در باره گفته های مدیرعامل پرسپولیس مبنی براینکه برخی قراردادهای این باشگاه بالاتر از سقف بوده و آن را به فدراسیون گزارش کرده است،‌گفت: ما چنین نامه ای دریافت نکرده ایم و این خلاف است و با خلاف برخورد می کنیم.

بهروان در باره جانواریو نیز گفت: در صورتی که تا غروب امروز نام بازیکنی از لیست استقلال خارج شود، وی می تواند برای این تیم بازی کند.

ورزشی**۹۱۱۸**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۶۲۳۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.