سرپرست کمیته فوتسال: رحم نمی‌کنیم

۱۱اردیبهشت،

سرپرست کمیته فوتسال دربارهٔ درگیری مصطفی نظری و امیر فراشی در تمرین تیم ملی فوتسال اظهار کرد: جوان‌ها معمولا با هم درگیری دارند و این داستان‌ها در مدرسه هم وجود دارد و بچه‌ها کتاب‌هایشان را می‌اندازند و یقه همدیگر را می‌گیرند! با این حال ما مربیان را خواسته‌ایم تا با حضور خود فراشی گزارشی از این اتفاق دریافت کنیم و تصمیم‌های لازم را بگیریم.

به گزارش ایسنا، وی همچنین دربارهٔ اخراج نظری و فراشی توسط “خسوس” افزود: اخراج جزو اختیارات سرمربی تیم است و ما باید این موضوع را مدیریت کنیم تا آسیبی به مربی و بازیکن نرسد. این اتفاقات طبیعی است و ممکن است در آینده هم آن‌ها را داشته باشیم. مطمئنا اگر کسی توهین و بی‌احترامی کرده باشد، مجازات خواهد شد اما اگر شرایط طوری بود که درگیری عادی بوده و توهینی نشده و فقط پرخاشگری صورت گرفته ما هم آن را مهم جلوه نمی‌دهیم و سعی می‌کنیم در نطفه خفه‌اش کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال همچنین با اشاره به اینکه نظری و فراشی از قبل با هم مشکل داشتند افزود: تیم ملی شوخی‌بردار نیست. اگر می‌خواهند این مشکلات‌شان را دوباره ادامه دهند، شک نکنید اخراج خواهند شد و ما رحم نمی‌کنیم. اگر ثابت شود هر دوی آن‌ها در این قضیه مقصرند و داستان‌شان ریشه‌دار بوده و عمدی در درگیری‌شان وجود دارد، جفت‌شان را برای همیشه از تیم ملی اخراج می‌کنم اما اگر درگیری جزئی بوده باشد سعی می‌کنیم آن‌ها را آشتی دهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.