سرکرده باند سرقت به عنف خودرو و احشام در استان های مازندران و سمنان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : سرکرده باند سرقت به عنف خودرو و احشام در سطح استان های مازندران و سمنان دستگیر شد .

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبر نگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سردار «محمد رضا میرزایی» در تشریح جزییات این خبر گفت : در پی بروز سرقت به عنف احشام و خودرو در سطح شهرستان های شاهرود و دامغان ، اقدامات گسترده ای برای شناسایی عاملان این سرقت ها از سوی ماموران انتظامی استان به ویژه عوامل پلیس آگاهی صورت گرفت .
وی تصریح کرد : پس از ماه ها تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس استان سمنان ، سرانجام سرکرده این باند سرقت به عنف پس از شناسایی ، با همکاری ماموران پلیس استان گلستان طی عملیاتی هماهنگ و ضربتی دستگیر شد .
سردار میرزایی با بیان این که تحقیقات پلیس برای دستگیری اعضای دیگر این باند همچنان ادامه دارد ، افزود : با دستگیری “الف – س” و بررسی پرونده وی مشخص شد متهم پیش از این ۴ بار به علت ارتکاب به جرایم گوناگون سابقه کیفری دارد .
وی افزود : متهم در بازجویی های فنی صورت گرفته تاکنون به انجام ۱۲ فقره سرقت به عنف خودرو و احشام در سطح استان های سمنان و مازندران اعتراف کرده و مراحل بازجویی از این سارق سابقه دار همچنان ادامه دارد .فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین با توصیه به عموم شهروندان برای رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات مناسب حفاظتی و بازدارنده ، تاکید کرد : در این صورت است که راه های بروز سرقت به کمترین میزان کاهش می یابد .
گفتنی است ، اطلاع رسانی به موقع مردم از آمد و شدهای مشکوک به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نقش تاثیرگزاری در کاهش سرقت ها و برخورد به هنگام پلیس با سارقان دارد ./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.