سریعترین خودروهای مدل ۲۰۲۲ جهان

سی.ان.بی.سی براساس اطلاعاتی که در سایت TotalCarScore انتشار یافته، اعلام کرده که بوگاتی ویرون سوپر اسپورت با سرعتی معادل ۴۳۱ کیلومتر بر ساعت سریعترین خودروی مدل ۲۰۲۲ جهان است. قیمت پایه این خودرو ۲٫۴ میلیون دلار اعلام شده است.

رده دوم سریعترین خودروهای مدل ۲۰۲۲ جهان به لامبورگینی آونتادور LP 700 با سرعت ۳۴۹ کیلومتر بر ساعت اختصاص یافته است. قیمت پایه این خودرو ۳۷۶ هزار دلار اعلام شده است. همچنین سومین خودروی سریع مدل ۲۰۲۲ جهان فراری F12 بریلینتا بوده که سرعت آن به ۳۳۹ کیلومتر بر ساعت نیز می رسد. قیمت پایه این خودرو معادل ۳۴۳ هزار و ۳۸۵ دلار تعیین شده است.

رده های بعدی سریعترین خودروهای مدل ۲۰۲۲ جهان به ترتیب به خودروهای زیر رسیده است:

فراری FF با سرعت ۳۳۴ کیلومتر بر ساعت و قیمت پایه ۲۹۵ هزار دلار، SRT وایپر با سرعت ۳۳۱ کیلومتر بر ساعت و قیمت پایه ۱۰۰ هزار دلار، مکلارن MP4-12C با سرعت ۳۲۹ کیلومتر بر ساعت و قیمت پایه ۲۳۹ هزار و ۴۰۰ دلار، بنتلی کانتیننتال GT اسپید با سرعت ۳۲۹ کیلومتر بر ساعت و قیمت پایه ۲۳۴ هزار دلار، شورولت کورت ZR1 با سرعت ۳۲۹ کیلومتر بر ساعت و قیمت پایه ۱۱۱ هزار و ۶۰۰ دلار، لامبورگینی گالاردو LP 570-4 سوپرلگرا با سرعت ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت و قیمت پایه ۲۳۷ هزار و ۶۰۰ دلار و فراری ۴۵۸ ایتالیا با سرعت ۳۲۳ کیلومتر بر ساعت و قیمت پایه ۲۲۹ هزار و ۸۲۵ دلار.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.