سعید شیرینی:در بازی با ملوان ملی پوشان را در اختیار نداریم

۰۳م آذر ،

در پی درخواست مسئولان پرسپولیس به تعویق افتادن بازی ملوان و پرسپولیس در جام حذفی/

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای این که در بازی با ملوان در رقابت های جام حذفی ملی پوشانمان را نداریم خواستار تعویق این بازی شدیم.

سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رابطه با درخواست باشگاه پرسپولیس برای به تعویق افتادن دیدار جام حذفی با ملوان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در جلسه ای که برای قرعه کشی رقابت های جام حذفی انجام شد مسئولان سازمان لیگ برتر از باشگاه ها خواستند که نظرات یا پیشنهادات خود را به سازمان لیگ بدهند از این رو باشگاه پرسپولیس نیز برای دیدار یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی که تیم فوتبال پرسپولیس با ملوان در روز ۲۶ آذر دیدار خواهد کرد به سبب عدم حضور ملی پوشانش خواستار به تعویق افتادن این بازی شد.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس نامه ای برای به تعویق افتادن این دیدارمان به سازمان لیگ برتر ارسال کرده است و قرار است که جواب ما را اعلام کنند.

شیرینی در مورد برگزار شدن رقابت های جام حذفی و شرایط یکسان برای تمام تیم های حاضر در این جام تصریح کرد: هر تیمی باید شرایطی خودش را بسنجد و ما هم به فکر تیممان هستیم چون ملی پوشان ما بیشتر از سایر تیم های حاضر در رقابت های جام حذفی است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.