سفارت امریکا در عراق را ببندید

در واکنش به پخش فیلم موهن به دین اسلام و پیامبر اسلام (ص)، جریان صدر از دولت عراق خواست تا سفارتخانه آمریکا در بغداد را تعطیل کند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آناتولی، جریان صدر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: اهانت‌های رسانه‌ای آمریکا و اسرائیل به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم می‌کنیم و تاکید میکنیم این اقدامات نشان‌دهنده کینه آنها نسبت به اسلام و پیامبر (ص) است.
در این بیانیه آمده است: مقتدی صدر، رهبر جریان صدر از مومنان خواسته تا علیه هتک حرمت و اهانت به دین اسلام و پیامبر اسلام (ص) تظاهرات کنند و خواهان عدم تکرار این قبیل اهانت‌ها شوند و از دولت عراق نیز درخواست کرده تا سفارت آمریکا در بغداد را تعطیل کند.رهبر جریان صدر همچنین از دولت آمریکا نیز خواست تا به دلیل این اهانت بزرگ به طور رسمی عذرخواهی کند.
در بیانیه جریان صدر از کشورهای عربی نیز خواسته شده تا سفارتخانه‌های آمریکا در کشورهای خود را تعطیل کنند و با آنها ارتباطی نداشته باشند.
صدها تن از هواداران جریان صدر روز پنجشنبه در پایتخت عراق تظاهرات کردند و در اعتراض به پخش فیلم مذکور پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
۵۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.