سفارت کانادا مرکز جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در فتنه ۸۸ بود

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه سفارت کانادا یکی از مراکز جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا در فتنه ۸۸ بود، گفت: سفارت کانادا یکی از عاملین فعالیت در فتنه ۸۸ بود که باید در همان زمان با آن برخورد جدی صورت می‌گرفت.

سید محمد جواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون اقدام کانادا مبنی بر تعطیلی سفارت خود در تهران اظهار داشت: معتقدم که باید زودتر از اینها به سفارت کانادا اخطار می دادیم و در دیپلماسی فعال نباید به صورت انفعالی عمل کنیم.

ابطحی با بیان اینکه سفارت کانادا یکی از مراکز جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا در فتنه ۸۸ بود، عنوان کرد: سفارت کانادا یکی از عاملین فعالیت در فتنه ۸۸ بود که باید در همان زمان با آن برخورد جدی صورت می‌گرفت.

وی برگزاری اجلاس نم را  با تعطیل شدن سفارت کانادا مرتبط دانست و افزود: اجلاس غیرمتعهدها ضربه بزرگی به کشورهای خودکامه وارد ساخت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه گفت: به لحاظ مشکلات اقتصادی اروپا و آمریکای شمالی ایجاب می‌کند که کانادا هزینه‌های خود در ایران و برخی کشورهای دیگر را با تعطیلی سفارتخانه در سطح جهان کم کند.

وی با اشاره به حضور ایرانیان مقیم کانادا یادآور شد: یکی از راههای درآمد‌‌‌زایی دولت کانادا وجود ایرانیان مقیم در این کشور است که ارتباط وسیعی با داخل کشور دارند.

عضو جبهه پایداری تعطیلی سفارت کانادا را از برکات الهی دانست و خاطر‌نشان کرد: موضع گیری کشورهای وابسته به آمریکا و انگلیس در مقابل ایران نشان دهنده مواضع صحیح و عملکرد مناسب جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.