سفر احمدی نژاد به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در معیت مشایی و موسوی

۸فروردین ۱۳،

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد به طور سرزده در یادمان شهدای گمنام تنگه چزابه و در جمع کاروان‌های راهیان نور در این منطقه حضور یافت.

در سفر رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق عملیاتی خوزستان، مشایی رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد و میرحسن موسوی رئیس دفتر رئیس جمهور احمدی نژاد را همراهی می‌کنند. محمود احمدی‌نژاد به منظور بازدید از مناطق عملیاتی خوزستان ظهر امروز وارد پایگاه چهارم شکاری دزفول شد که پس از بازدید کوتاه از نمایشگاه هوایی این پایگاه، این شهرستان را ترک کرد.

محمود احمدی‌نژاد در اولین مرحله از سفر خود به استان خوزستان که به منظور حضور در میان زائران اردوهای راهیان نور صورت گرفته، به صورت سرزده در محل یادمان شهدای گمنام تنگه چزابه حضور یافت و مورد استقبال زائران قرار گرفت.

احمدی‌نژاد از مقبره هشت شهید گمنام مدفون در محل این یادمان زیارت کرد و ضمن قرائت فاتحه برای شادی روح آنها و همه شهدای دفاع مقدس انقلاب اسلامی دعا کرد.

بر اساس این گزارش، رییس‌جمهور به منظور بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بعدازظهر امروز (شنبه) وارد استان خوزستان شد و قرار است پس از بازدید از بخش‌هایی از مناطق جنگی جنوب کشور، از نمایشگاه تجهیزات هوایی مستقر در دزفول نیز بازدید کند.احمدی‌نژاد در اولین مرحله از سفر خود به استان خوزستان که به منظور حضور در میان زائران اردوهای راهیان نور صورت گرفته، به صورت سرزده در محل یادمان شهدای گمنام تنگه چزابه حضور یافت و مورد استقبال زائران قرار گرفت.

احمدی‌نژاد از مقبره هشت شهید گمنام مدفون در محل این یادمان زیارت کرد و ضمن قرائت فاتحه برای شادی روح آنها و همه شهدای دفاع مقدس انقلاب اسلامی دعا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور بعد از ظهر امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ صنایع و تجهیزات هوایی در پایگاه چهارم شکاری دزفول در گفتگو با خبرنگاران دربارهٔ بازدید خود از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان، گفت: امروز به بهترین نقطه ایران و بلکه به بهترین نقطه جهان، خوزستان قهرمان سفر کرده‌ایم که همواره سرزمین نور، شهادت، ایثار و حماسه بوده است.

رییس جمهور دوران دفاع مقدس را به مثابه یک خط راهنما، یک مکتب و یک نظام فکری در برابر ملت ایران و حتی بشریت توصیف کرد و افزود: ملتی که بخواهد عزیز بوده، کرامت داشته باشد و به قله‌های افتخار و پیشرفت صعود کند، باید راه ایثار را در پیش بگیرد به این معنا که برای خدا، استقرار ارزش‌های الهی و به عشق امام عصر(عج) و برای حاکمیت او جهاد کند و ملتی که اراده کند و در چنین راهی قدم بردارد، همواره پیروز است و هیچگاه روی ذلت را نخواهد دید.

دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد:‌ امروز از هر نقطه‌ای که بویی از اندیشه، راه و مکتب ایثار و ایستادگی به مشام می‌رسد، آن نقطه کانون توجه مردم است و هر کس در چنین مناطقی حضور داشته و کار می‌کند، نزد مردم عزیز بوده و سمبل ایستادگی بحساب می‌آید.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: ما هم امروز به اینجا آمده‌ایم تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌ها و این اندیشه، مکتب پرافتخار خود و اندیشه‌مان را در اقیانوس زلال مردم شستشو دهیم.

دکتر احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که نمایشگاه هوایی دزفول را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: مردم ما همیشه نیروهای مسلح را عموماً و نیروی هوایی را به طور خاص دوست داشتند و این ناشی از ایمان، شجاعت و ایستادگی نیروهای مسلح و تخصص سطح بالایی است از سوی نیروی هوایی بکار گرفته می‌شود.

رییس جمهور اضافه کرد: این نمایشگاه بسیار خوب و ارزشمند است و از همه مسئولان نیروی هوایی و بخصوص پایگاه چهارم شکاری دزفول که با برگزاری این نمایشگاه، ضمن تجدید خاطرات عهد و پیمان‌ها را یادآوری می‌کنند و سبب می‌شوند، عزم همگانی برای ساختن آینده‌ای زیباتر شکل بگیرد، تشکر می‌کنم.

احمدی‌نژاد همچنین ضمن بازدید از نمایشگاه تجهیزات و صنایع هوایی برگزار شده در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول با بازدیدکنندگان و ساکنان محلی دیدار و گفتگو نمود و به ابراز احساسات آنان پاسخ گفت.

در حین بازدید رییس جمهور از این نمایشگاه دو فروند جنگنده اف۵ پرواز نمایشی را در حضور دکتر احمدی‌نژاد انجام دادند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.