سفر رهبر معظم انقلاب تاکید بر وحدت شیعه و سنی است

غفوری فرد با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی:

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: بخشی از پیام سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی که اقوام گوناگون در آنجا حضور دارند تاکید بر وحدت شیعه و سنی است.

حسن غفوری‌فرد در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، اظهار داشت: بخشی از پیام سفر ایشان به نقطه مرزی که اقوام گوناگون در آن منطقه حضور دارند وحدت بین شیعه و سنی است که به خوبی این مسئله در عمل اتفاق افتاد.

عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انرژی هسته‌ای بهانه‌ای در دست دشمنان است، بیان داشت: دشمنان از اصل اسلام انقلاب می‌ترسند و به گفته رهبر معظم انقلاب حتی اگر جمهوری اسلامی ایران از انرژی هسته‌ای هم دست بکشد مواضع آنها تغییر نمی‌کند و بحث انرژی هسته‌ای تنها بهانه است.

وی تاکید و توصیه رهبری را بر تولید ملی بسیار مهم دانست و افزود:‌ با توجه اینکه مقام معظم رهبری تنها راه نجات تولید را حمایت از سرمایه عنوان کردند باید با استفاده از نیروهای متخصص و علاقمند به این موضوع پیگیری کنیم.

غفوری فرد با اشاره به فتنه ۸۸، تصریح کرد: با توجه به اینکه در انتخابات سال ۸۸، ۴۰ میلیون نفر شرکت کردند و این نشانگر علاقه مردم به نظام بود اما متاسفانه با ایجاد تشکیک در آراء مردم صحنه را دچار تشنج کردند و مقام معظم رهبری  انتظار داشتند که آن افراد به عنوان عناصر نظام از فتنه‌گران تبری می‌جستند و حتی انتظار می‌رفت برای تقویت نظام جمهوری اسلامی اعلامیه دهند که متاسفانه این کار را نکرده و با اعمالشان فتنه را توسعه دادند و عملا خود را از مسیر انقلاب جدا کردند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه خاطرنشان کرد:‌ انتظار رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبری جستن از جریان فتنه کاملا به حق بود چرا که این افراد در جمهوری اسلامی ایران رشد یافته و مورد توجه عموم قرار گرفتند، اما متاسفانه این مسئله محقق نشد.

 انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.