سفر ریلی بیش از ۳۰۰۰ نفر به استانبول

۱۸فروردین۱۳،

14-430.jpg

مدیر کل راه‌آهن شمال‌غرب از جابه‌جایی بیش از ۳۵۱ هزار مسافر در ایام نوروز امسال از طریق قطار خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰۰ مسافر از طریق قطارهای بین‌المللی به مقصد استانبول سفر کرده‌اند.

محمدرضا قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان اینکه بیشترین مسافر جابه‌جا شده توسط راه‌آهن شمال‌غرب از زمان اجرای طرح نوروزی به تعداد ۱۲۰ هزار و ۷۶ نفر به مقصد استان‎های تهران و آذربایجان‌شرقی بوده است، گفت: این در حالی است که تعداد مسافران نوروزی جابه‌جا شده در سال‌جاری توسط راه‌آهن شمال‌غرب نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد هفت درصدی برخوردار بوده است.

وی از جابه‌جایی بیش از ۳۰۰۰ مسافر از طریق قطارهای بین‌المللی به مقصد استانبول ترکیه خبر داد و تصریح کرد: کاهش تأخیر در حرکت قطارهای نوروزی امسال از اقدامات صورت گرفته برای جلب رضایت مسافران بود که مدت زمان حرکت تأخیر قطارها از مبدأ دو دقیقه بود و همین امر سبب استقبال چشم‌گیر مسافران نوروزی از ناوگان حمل و نقل عمومی ریلی استان شد.

این مسئول با تأکید بر اینکه ۲۲۸ هزار و ۷۲ نفر از مجموع مسافران جابه‌جا شده در حوزه استحفاظی راه‌آهن شمال‌غرب انجام گرفته است، اظهار کرد: این در حالی است که اینترنت پرسرعت نیز در ایستگاه‌های راه‌آهن زنجان، میانه، قزوین و مراغه برای استفاده مسافران نوروزی راه‌اندازی شده بود که طبق نظرسنجی‌های به عمل آمده، این مهم مورد استقبال مسافران قرار گرفت.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر اقبال مردم برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ریلی افزایش یافته است و این نشان‌دهنده ایمنی بالای این ناوگان برای مسافرت است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.