سفر رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان به لندن

یک منبع آگاه به خبرنگار ایرنا در لندن گفت: آقایان ‘محمد علی علی آبادی’ رییس کمیته ملی المپیک ایران و نایب رییس شورای المپیک آسیا و ‘بهرام افشار زداه’ دبیرکل کمیته ملی المپیک در سفر چهار روزه خود به لندن علاوه بر شرکت در نشست کمیته برگزاری بازیها، آخرین هماهنگی ها را نیز در مورد نحوه حضور و استقرار کاروان ورزشی کشورمان به عمل خواهند آورد.

وی افزود: از جمله اهداف این سفر بازدید از امکانات موجود در دهکده المپیک و بررسی محل های استقرار و تمرین ورزشکاران کشورمان است تا کمبودی در این زمینه وجود نداشته باشد و کار اعزام و استقرار ورزشکاران و هیات های همراه به خوبی انجام شود.

این منبع آگاه اظهارداشت: دیدار با مسئولان برخی از نهادهای ایرانی و تشکل های ایرانیان در انگلیس نیز از دیگر برنامه های مقامات کمیته ملی المپیک کشورمان است تا هماهنگی های لازم برای حمایت منسجم هموطنان از ورزشکاران ایرانی در جریان مسابقات المپیک به عمل آید.

بازیهای المپیک لندن حدود یک ماه دیگر در پایتخت انگلیس آغاز می شود و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود می روند.

لندن تنها شهر جهان است که برای سومین بار بازیهای المپیک را میزبانی می کند. پایتخت انگلیس پیشتر در سال های ۱۹۰۸ و ۱۹۴۸ نیز میزبان بازیهای المپیک بوده است.

اروپام**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۴۱۴۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.