سفر هیئت پارلمانی آلمانی iبه ایران گامی رو iبه جلو در روند مذاکرات هسته‌ای

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

کنعانی‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح نمود

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مسافرت هیئت پارلمانی آلمانی iبه ایران، گامی روبه جلو در روند مذاکرات هسته‌ای iبه شمار می‌رود.

حسین کنعانی‌‎مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره iبه ورود هیئت پارلمانی آلمانی iبه ایران و تاثیر آن بر مذاکرات هسته‌ای گفت: مسافرت هیئت پارلمانی آلمانی iبه ایران می‌تواند در روند مذاکرات کشورمان با گروه ۱+۵ تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: مسافرت هیئت پارلمانی آلمان iبه ایران بسیاری از کشورهای اروپایی و رژیم جعلی صهیونیستی را خشمگین نموده و این مسافرت برگ برنده‌ای در پرونده هسته‌ای ایران iبه شمار می‌رود.

کنعانی مقدم ادامه داد: این مسافرت نشانگر این است که در آینده نزدیک شاهد روابط میان کشورهای اروپایی با ایران خواهیم بود و آنها iبه اشتباه و کینه توزی‌های بی اساس خود پی برده و روزی خواهد رسید که رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی هم‌پیمانی نخواهد داشت.

وی در پایان با اشاره iبه مذاکرات ایران با اعضای ۱+۵ یادآور شد: با مسافرت هیئت پارلمانی آلمانی iبه ایران، کشورمان در روند مذاکرات یک گام رو iبه جلو برداشته و قطعا شاهد مذاکرات مفید و نتیجه بخش در سایه عدالت خواهیم بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.