سفر کلینتون به مصر با هدف تامین منافع خود در این کشور بوده است

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر وزیر خارجه آمریکا به مصر گفت: کاخ سفید به دنبال روزنه‌ای است تا بتواند منافعی را که در زمان دیکتاتور سابق این کشور داشته را بدست آورد.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر وزیر خارجه آمریکا به مصر و دیدار با محمد مرسی رئیس جمهور این کشور گفت: سفر کلینتون به مصر با هدف پنهان کردن اقدامات خرابکارانه آمریکا علیه انقلاب مردمی مصر بوده تا آمریکا بتواند با دولت انقلابی مصر رابطه برقرار کند.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به روحیه رئیس جمهور انقلابی مصر و به ویژه حضور جدی مردم در صحنه تحولات این کشور، آمریکا دیگر نمی تواند منافع خود را در این کشور احیا کند و به دنبال روزنه‌ای است تا بتواند منافعی را که در زمان دیکتاتور سابق این کشور داشته را بدست آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه آمریکا در خاورمیانه با مشکلات جدی روبه رو است، تصریح کرد: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه منافع آمریکا را به شدت تهدید می کند و ایالات متحده به دنبال آن است که از برقراری ارتباط بین دولتمردان مصر و ایران جلوگیری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره آینده روابط ایران و مصر خاطر نشان کرد: با توجه به زمینه های مذهبی موجود بین دو ملت بزرگ ایران و مصر و بویژه انقلابی بودن هر دو کشور به نظر می رسد که آینده ای روشنی در انتظار این دو کشور وجود داشته باشد./س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.