سقوط نوشاد عالمیان همچنان ادامه دارد

نوشاد عالمیان، بازیکن المپیکی ایران، براساس آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز به روند سقوط خود همچون ماه گذشته ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، رنکینگ ماه اکتبر ۲۰۱۲ ( مهر ماه ۹۱) بازیکنان تنیس روی میز اعلام شد و ورزشکاران صدرنشین ایران به جز نوشاد عالمیان در این رده بندی صعود کردند .
 
نوشاد عالمیان، نفر اول پینگ پنگ  ایران با یک پله سقوط و کسر ۵ امتیاز در مکان ۶۸ جای گرفت . و کم شدن پنج امتیاز به دلیل پاداش او در مسابقات کاپ آسیا در سال پیش بوده که هم اکنون از او کسر شد.
 
محمدرضا اخلاق پسند کاپیتان تیم ملی، با دو پله صعود در مکان ۲۶۶ قرار گرفت. افشین نوروزی نیز صعود دو پله ای داشت و مکان ۲۷۹ را به خود اختصاص داد .

نیما عالمیان دیگر ملی پوش کشورمان نیز مثل اخلاق پسند و نوروزی دو پله رده خود را ارتقاء بخشید و در رتبه ۲۸۵ جهان ایستاد اما مهران احدی با ۴ پله صعود مکان ۳۴۰ جهان را از آن خود کرد. میدیا لطف الله نسبی با سه پله صعود در جایگاه ۴۲۴ بازیکنان جهان ایستاد.
 
بر اساس این گزارش، واحد مالمیری ، عارف احمدی فر و پوریا عمرانی هر کدام ۲ ، ۴ و ۳ پله سقوط کردند.

در رده سنی زیر ۲۱ سال مردان، نوشاد عالمیان بدون تغییر همچنان در رده نهم جهان قرار دارد اما با دو پله سقوط در مکان ۶۷ ایستاد . پوریا عمرانی با ۸ پله ، امین میرالماسی با ۱۷ رتبه و محمدامین حنطه با ۱۵ پله نسبت به ماه پیش این رده بندی سقوط کردند.
 
در قسمت جوانان نیز پوریا عمرانی ، علیرضا ملارجبی و محمد علی روئین تن سه بازیکن اول ایران در این رده بندی هر کدام با ۶ ، ۱۱ و ۲۰ پله سقوط در مکانهای ۱۱۴ ، ۱۸۱ و ۲۷۳ جهان ایستادند .
 
در رده نوجوانان زیر ۱۵ سال، آرمان حاجی ئی ، مهرداد دهستانی و محمد بشیری هر کدام با ۱۶ ، ۲۰ و ۱۸ پله سقوط در رتبه های ۱۲۱ ، ۳۰۴ و ۳۲۶ قرار گرفتند .
 
شایان ذکر است ، عدم حضور بازیکنان ایران در رقابت های برون مرزی  باعث سقوط آنها در رنکینگ ماه اکتبر جهان شده است./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.