سقوط ۱۴ پله ای نوشاد عالمیان/ صعود خیره کننده بانوان

۱۶م دیماه ،

تازه ترین رنکینگ جهانی در حال از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز اعلام شد که نوشاد عالمیان به ۱۴ پله سقوط به رده ۵۴ رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، تازهترین رده بندی پینگ پنگ بازان در سال ۲۰۲۲ از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز اعلام شد و نوشاد عالمیان نفر اول ایران، با سقوطی خیره کننده، در رده ۵۴ ایستاد. این درحالی است که بانوان ایران پس از نمایش خوب در رقابتهای بین المللی جام فجر، صعود قابل توجهی در جدول رده بندی فدراسیون جهانی داشتند.

نیما عالمیان پس از ۴ پله سقوط در رده ۲۸۶ پس از سالها توانست جایگاه دومی محمدرضا اخلاق پسند، کاپیتان تیم ملی را که ماههاست در هیچ تورنمنت برون مرزی ای شرکت نکرده است از آن خود کند. پس از وی اخلاق پسند با ۲۲ پله سقوط در جایگاه ۲۸۸ است. افشین نوروزی با ۱۲ پله سقوط در رده ۲۹۲ قرار گرفت.

مهران احدی با صعود یک پله ای نسبت به ماه قبل در جایگاه ۳۴۰ است. میدیا لطف اله نسبی با سه پله سقوط در ده ۴۲۷ ایستاد. واحد مالمیری موفق شد از رده ۴۵۱ خود را به رده ۴۴۶ برساند. شهرام سربخشیان در رده ۵۱۷ جای گرفت.

بر اساس این گزارش، در بخش بانوان، ندا شهسواری بعد از ۳۸ پله صعود در جایگاه ۴۷۱ ایستاد. محجوبه عمرانی از رده با ۱۷ پله صعود خود را به جایگاه ۵۴۵ رساند، پریسا صمدی با صعود۱۶ پله ای در رده ۶۶۲ ایستاد.مریم صامت با درخششی خیره کننده و ۶۰ پله صعود رده ۶۸۲ را برای خود دست و پا کرد.
در رده سنی امید، نیما عالمیان با ۱۱ پله سقوط در جایگاه ۵۸ ایستاد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.