سکوت کشورهای غربی در برابر کشتار مسلمانان مظلوم میانمار شرم آور است

ماموستا ملاقادر سهرابی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: هم‌اکنون در منطقه مسلمان‌‌نشین کشور میانمار، یکی از خشونت‌بارترین نسل کشی های تاریخ معاصر در حال وقوع است و با کمال تاسف هیچ‌گونه صدایی از جانب مدعیان دروغین حقوق بشری به گوش نمی‌رسد.

وی افزود: سکوت ننگین مدعیان حقوق بشر و کشورهای غربی در برابر این رفتار ضد بشری مهر تاییدی بر سیاست های اسلام ستیزی و مقابله با بیداری اسلامی توسط غرب است.

ماموستا سهرابی با انتقاد از سکوت خفت بار نهادهای بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل افزود: شورای امنیت سازمان ملل که در راس مجامع بین المللی قرار دارد می بایست با این حادثه غیر انسانی و اسفناک مقابله کند و با تدابیر لازم از وقوع چنین حوادث وحشتناک و تاسف باری جلوگیری نماید.

امام جمعه مهاباد افزود: بی تردید این حرکات فجیع و ددمنشانه، تنها در جهت استمرار سیاست محو جوامع اسلامی توسط غرب و کشورهای غربی و به خصوص آمریکای جنایتکار است.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان در برابر این فاجعه انسانی نباید سکوت اختیار کنند گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز باید از تمامی ظرفیت های خود، نسبت به اعلام حمایت از مردم مسلمان میانمار و محکومیت اقدامات بودائیان آن کشور واکنش نشان داده و این فاجعه انسانی را از طریق مجامع بین المللی پیگیری کند.

۵۸۴/۵۸۳/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۳۸۲۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.