سمینار آموزشی کارگروه مداخله طرح سنجش عدالت منطقه ۱۹

فروردین ۱۴۰۳

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۹، از سمینار آموزشی کارگروه مداخله طرح سنجش عدالت در این منطقه خبر داد.

فاطمه داداش زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، گفت: سمینار آموزشی اعضای کارگروه مداخله طرح سنجش عدالت در منطقه ۱۹، به منظور توانمندسازی اعضای گروه مداخله طرح سنجش عدالت همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این سمینار در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ با حضور اعضای گروه مداخله طرح سنجش عدالت و کارشناس اداره کل سلامت شهر تهران، برگزار خواهد شد.
داداش زاده با اشاره به نحوه اجرای این سمینار گفت: سمینار آموزشی کارگروه مداخله طرح سنجش عدالت به مدت ۸ ساعت با انجام اقدامات اجرایی و کارهای عملی در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۹برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این سمینار اقداماتی از جمله آماده سازی نقشه محله، تعیین جمعیت محله، بررسی مشکلات محله، علل ایجاد مشکلات و راهکارهای مقابله با این مشکلات انجام خواهد شد.
داداش زاده در پایان با اشاره به لزوم برگزاری این سمینار افزود: آشنایی اعضای کارگروه مداخله طرح سنجش عدالت با نحوه جمع آوری اطلاعات و تهیه نقشه محلات منطقه ۱۹، روش های مصاحبه و جمع آوری اطلاعات، برنامه ریزی جهت رفع مشکلات، تعیین و بررسی مشکل هر محله، تشکیل جلسات در سراهای محلات، با موضوع های دارای اولویت هر محله در طول سال ۹۲ ویژه شهروندان، ازاهداف برگزاری این سمینار است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.