سمینار کشوری تخصصی سرطانهای زنان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

دبیرعلمی سمینار کشوری تخصصی سرطانهای زنان گفت: سمینار کشوری تخصصی سرطانهای زنان ۲۳ آبان ماه به مدت سه روز در استان یزد برگزار می‌شود.

دکتر مژگان کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه یزد، با اعلام این خبر گفت: این سمینار با هدف ارتقاء سطح علمی متخصصین مربوطه در خصوص سرطانهای زنان برگزار می‌شود.

وی اضافه نمود: این سمینار ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه با هدف تشخیص و پیشگیری از سرطانهای زنان در محل سالن دکتر جوادی مجتمع بیمارستانی شهید صدوقی یزد برگزار می گردد.

کریمی افزود: متخصصین زنان و زایمان، متخصصین داخلی، جراحان، پاتولوژیست‌ها، پزشکان عمومی مشمول طرح پزشک خانواده و همچنین ماماهای استانهای کشور در این سمینار شرکت می‌کنند.

دبیر علمی سمینار کشوری تخصصی سرطانهای زنان، اظهار داشت: در این سمینار سه روزه ضمن ارائه به روزترین روشهای تشخیص سرطانهای زنان به ویژه سرطان گردنه رحم، در خصوص روشهای حفظ باروری، روشهای درمان سرطان جسم رحم و همچنین ارائه تازهترین روشهای تازه درمان سرطانهای زنان بدون تاثیر بر روی کیفیت زندگی فرد و بارداری با شرایط جسمی سالم، بحث و تبادل می گردد.

این متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی در پایان از اعطای گواهی بازآموزی در این سمینار ویژه شرکت نمایندگان در این سمینار خبر داد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.