سند راهبردی خدمات رفاهی دانشجویی تدوین شود

جام جم آنلاین: معاون وزیرعلوم، تحقیقات و فنّاوری و رئیس سازمان امور دانشجویان از روسای دانشگاه‌ها خواست نسبت به تهیه و تدوین سند راهبردی خدمات رفاهی دانشجویی اقدام کنند.

محمود ملاباشی در نخستین گردهمایی رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی منطقه‌ ۵ کشور که در دانشگاه شیراز برگزار شد،‌ با بیان اینکه از یکدیگر گلایه کردن راه به جایی نخواهد برد، افزود: جلسات سراسری بیشتر جنبه‌ اطلاع‌رسانی دارد و از خرد جمعی نمی‌شود استفاده‌ی شایانی برد، اما در جلسات منطقه‌ای تبادل نظرها بسیار خوب و سازنده است و ما از جلسات منطقه‌ای بهره‌ی زیادی برده‌ایم.

وی مأموریت اصلی دانشگاه‌ها را آموزش و پژوهش و گسترش فرهنگ اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به دانشجویان نباید باعث شود که از مأموریت اصلی خودمان باز بمانیم.

رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه توجه به مسائل خدماتی دانشجویان حدود نیمی از وقت رؤسای دانشگاه‌ها را گرفته است، گفت: با برون‌سپاری خدمات رفاهی دانشجویی، دغدغه‌ رؤسای دانشگاه‌ها درباره‌ خوابگاه، غذا، سرویس و وام به حداقل می‌رسد و می‌توانند به توسعه‌ علم و پژوهش بپردازند.

ملاباشی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای خدمات‌رسانی بهتر به دانشجویان، لازم است که در هر دانشگاه سند راهبردی خدمات رفاهی دانشجویی تهیه و تدوین شود.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.