سنوات کار حق‌التدریس معلمان در سابقه بیمه آنها احتساب می‌شود

۲۸ آبان ،

IMG_1004.jpg

احتساب سنوات کار حق‌التدریس معلمان آموزش و پرورش در سابقه بیمه آنها در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد.

امیرحسین قاضی‌زاده، نماینده مشهد و کلات، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد جلسه عصر امروز کمیسیون اجتماعی گفت: طرح احتساب سنوات حق‌التدریس معلمان آموزش و پرورش که سابقه کار آنها در جلسه امروز کمیسیون بررسی و تصویب شد.

قاضی‌زاده در مورد جزییات این طرح گفت: طبق این طرح در صورتی که معلمان حق بیمه سنوات حق التدریس خود را خودشان بپردازند، می‌توانند این سنوات را به سابقه کار خود اضافه کنند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: این طرح یک بار در مجلس هشتم مطرح شده بود اما فرصت بررسی آن نرسید بنابراین در مجلس نهم دوباره طرح شد و به کمیسیون ارجاع شد، کمیسیون اجتماعی هم آن را تصویب کرد.

قاضی‌زاده در پاسخ به این سوال که این طرح چه وقتی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد، گفت: در حال حاضر دستور کار مجلس کمی شلوغ است اما امیدواریم در اولین فرصت این طرح در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. مریم:

    من بعد از ۵سال بیکاری ۵سال هم حق التدریس بودم که یک ونیم سال ان براین احتساب شد چون ۲۴ ساعت داشتم وسه سال باقی ماند خواهش میکنم شرط ۲۴ ساعت را بردارید چون ان ۱۸ساعت تدریس را هم با التماس وفقط با ماهی ۳۰هزارتومان به ما می دادند که حتی کرایه خانه هم نمیشد ودرروستاهای بدون اب ومهدکودک با هزار بدبختی .حالا در این سن وسال فقط ۱۰سال سابقه دارم .خواهش میکنم بدون شرط ۲۴ ساعت همه سالها را برایمان احتساب کنید هرچه سن بالاتر رود کارایی پایین تر می اید علاوه بر ان اگر افراد بیشتری بازنشسته شوند جوانهایی با مدرک بالاتر ونیروی بیشتر وبهتر می توانند سرکار بیایند .خدایا رحمی کن

  2. صدیقه:

    ۱۰سالسابقه حق التدریس۱۲و۱۸ساعتی داشتم ۸۴استخدام شدم متولد ۴۷هستم ترابخداباپرداخت بیمه سابقع راحساب کنید توان کارکردن ندارم

  3. akbarrostami1356@yahoo.com:

    به نام خداوباسلام
    آیاسنوات کمتراز۲۴ساعت درهفته بعنوان سابقه بحساب میادچون بنده بترتیب۱۸ساعت درهفته و۲۳ساعت درهفته تدریس داشته ام که حساب نکرده اند.شنیدم استانهای آذربایجانها واردبیل حساب کردن لطفاپیگیری کنیدوجواب دهید.باتشکر

  4. سامانی:

    با سلام و خسته نباشید . متأسفانه این قانون شامل کسانی می شود که ابلاغ ۲۴ ساعت داشته اند درحالیکه کسانی مانند ما که سال های متمادی به هیچ عنوان ابلاغی بیشتر از ۱۸ ساعت نمی دادند حقمان ضایع می شود از شما خواستاریم این مشکل را بررسی فرمایید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.