سنگ تمام هواداران «محسن یگانه» برای «مازیار فلاحی»/ گزارش تصویری

۰۷م اسفند ،

محسن یگانه در آخرین سانس از اجراهای دو روز قبل سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بروی صحنه رفت و به اجرای قطعات آلبوم تازهش «حباب» پرداخت.

این برنامه در ابتدا با اجرای قطعه «سکوت» آغاز شد و یگانه به محض قرار گرفتن روی سن با همخوانی قابل توجه حاضرین در سالن به اجرای این قطعه پرداخت و پس از اتمام این قطعه از همه حاضرین خواست که تا آخر برنامه با همین شور و حال، اورا همراهی نمایند.

یگانه در‌‌ همان ابتدای برنامه‌اش رو حضار گفت: «یک ساعت و نیم پیش برای اولین بار در کنسرت خواننده‌ای بودم که جای همه خالی، بسیار خوش گذشت. دوست دارم جوری ایشان را که الان در ردیف جلو نشسته‌اند را تشویق کنید که بفه‌مند طرفداران محسنن یگانه چطور آدم‌هایی می باشند: «مازیار فلاحی…» و سالن به پس از معرفی این خواننده به هوا رفت و یگانه در ادامه به سبک مازیار از همه خواست برای بار دوم هم مازیار را تشویق کنند و فلاحی هم به احترام همه ایستاد و به دوستدارانش در سالن ادای احترام نمود. یگانه پس از این اتفاقات با خنده رو به مازیار گفت: «خلاصه طرفدارای یگانه این جور ان دیگه…!» که با تشویق حاضرین رو یه رو شد.

اجرای پی دی پی قطعات از قبیل «دوستت دارم»، «گناهی ندارم»، «نرو» و «بخند» اجرا شد و بعضی قطعات از قبیل «آهای خبر نداری» و «بار و بندیل» به صورت ریمکسی متشکل از بخش‌هایی از ترانه‌های معروف این خواننده اجرا شد که در همه مراحل اجرا، با استقبال حاضرین در سالن رو به رو شد.

* ارکستر محسن یگانه مشخصا در روز خوب خود، به رهبری «علی ثابت»، و حضور نوازنده‌هایی چون پیام طونی، حسن فراهانی و مهران سراجیان، توانست لحظات خوبی را برای حاضرین در سالن بوجود بیاورد.

* یگانه که همچنان از مشکل ریوی رنج می‌برد دو بار پی در پی از مسئولین سالن خواست تا دود رقیقی که از دستگاه دود ساز بروی سالن پخش می‌شد را قطع کنند که با بی‌توجهی مسئولین این اتفاق دوباره تکرار شد تا یگانه به حرف بیاید و بگوید: «من از شما خواهش می‌کنم این بار حال و روز مناسبی ندارم و اجازه بدهید که ما روی سن آرامش داشته باشیم و بتوانیم کارمان را به بهترین شکل انجام بدهیم.

* معضل نبود سرویس تاکسیرانی در مجموعه نمایشگاه میلاد همچنان خبر ساز بود و با اعتراض بسیاری از حاضرین در سالن که پس از بنامه مجبور بودند با پای پیاده مسافت بسیاری را طب نمایند از جمله مشکلات عدیده اجراهای زنده در این سالن است که همچنان با قدرت پا برجاست و هیچ مقام مسئولی نیز برای حل آن وارد عمل نشده است.

* همکاری عوامل برگزاری برنامه با اهالی رسانه در این برنامه نیز به حد مطلوب بود که سبب شد عکاسان و خبرنگاران به راحتی به انجام وظیفه بپردازند.

منبع: موسیقی ما


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.