سهام‌های مخابرات و همراه اول در صف خرید

۰۴ تیرماه ۱۳،

سهام‌های شرکت‌های مخابرات ایران و ارتباطات سیار ایران امروز با استقبال بازار بورس در صف خرید قرار گرفتند و بیشترین تقاضاها را به خود اختصاص دادند.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، بهای هر سهم شرکت مخابرات ایران امروز با ۱۶ ریال کاهش قیمت و ۰٫۷۹ درصد تغییر مثبت به ۲۰۲۹ ریال افزایش یافت.
معاملات سهام این شرکت با قیمت ۲۰۹۳ ریال آغاز شد و با قیمت ۲۰۲۹ ریال پایان یافت و بالاترین و پایین‌ترین قیمت ۲۰۹۳ ریال را ثبت کرد.
حجم معاملات سهام شرکت مخابرات به ۲ میلیون و ۷۷۶ هزار و ۳۸۱ سهم به ارزش ۵ میلیارد و ۸۱۰ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۴۳۳ ریال با ۱۰۵ معامله رسید.
نماد اخابر امروز ۱۵٫۴۲ واحد تاثیر مثبت در شاخص بورس داشت و ارزش بازار آن را به ۹۳ میلیون و ۷۷ هزار و ۶۴۷ میلیون ریال افزایش داد.
از سوی دیگر، بهای سهام شرکت ارتباطات سیار ایران با یک هزر و ۹۴۱ ریال افزایش قیمت و ۵ درصد تغییر قیمت شلوغ‌ترین صف خرید در بازار فرابورس را به خود اختصاص داد.
قیمت آغازین و پایانی معاملات سهام این شرکت ۴۰ هزار و ۷۷۷ ریال بود و حجم معاملات آن به ۱۵۱ هزار و ۸۶۵ سهم به ارزش ۶ هزار و ۱۹۲٫۶۰ میلیون ریال با ۹۲ معامله رسید.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.